Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Folkens, jeg har brug for lidt hjælp mht. plantning af "LSA".
Vi vil "helst" plante en lovlig plante. Men den skal med garanti indeholde noget lign. effekten af LSA/LSD, hvis i kan følge mig.
Hvad er lettest? - Snakker kun blomster/planter - Ikke svampe, selfølgelig.

Jeg har selv kigget lidt rundt osv. på nettet og herinde, på Pragtsnerle, hvis det siger nogen noget.

Gode råd, tips og tricks ville være perle.

På forhånd, Tak for hjælpen.

Senest rettet af Pscyho 11 maj 2009 17:31, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Der er allerede flere tråde herinde om folk der har plantet både HBWR (Hawaiian Baby Wood Rose, Argyreia nervosa) og MG (Morning Glory, Ipomoea tricolor, Pragtsnerle). Det skulle efter sigende være en rigtigt flot plante. Desværre indeholder de som udgangspunkt ikke aktive indholdsstoffer som dem du efterlyser, når de er groet på vores breddegrader.

Desuden er det ikke muligt at give garantier på hvad planter indeholder - og det ville da for øvrigt også være noget underligt noget at gøre på et internet forum.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ipomoea violacea/tricolor (Morning Glory/Blå Pragtsnerle). Ikke I. purpurea, trods at nogle kilder siger at I. purpurea er aktiv, er dette ikke hvad jeg har erfaret. Planten er fuldstændig lovlig og rimelig nem at finde i frøposer. Indeholder LSA og altså ikke LSD. LSD kan du ikke finde i nogen kendt plante. Den er en nem plante at holde. Pas på med doseringer, Ipomoea Tricolor, modsat Argyreia nervosa (Hawaiian Baby Woodrose/Elefantsnerle) hvor dosen er ca. 1-16 frø, er doserne for Ipomoea oppe i nogle hundrede. Plant derfor en god mængde planter, da én plante nok ikke er nok. Tror én plante typisk vil give op til 1000 frø max. med nok nærmere omkring 500 over en hel sæson (hvis jeg husker rigtigt). Det kan dog afhænge meget af hvor stor planten får lov at blive, samt mange mange andre forhold.
Desuden skal man huske på, at LSA kan være stærkt psykedelisk (som regel det man er ude efter ;) ), samtidig med at det også medfører en god omgang forgiftning. Typisk opleves dette som brækfornemmelser (ofte med opkast til følge), smerter i læg, lår, arme og hals som følge af vasokonstriktion, altså sammentrækning af blodårer. Derfor bør man også huske at holde gode pauser, af flere grunde en blot det mentale pres, for en sikkerheds skyld (selvom jeg dog aldrig har hørt om noget værre end hænder og fødder som er blevet lidt blålige). Søg rundt og du skal finde, der er massere af info på emnet.

Jeg skal ikke kunne sige om det vil give afkald med LSA med sikkerhed. For hvis F|ak har ret, så gør de det sandsynligtvis ikke.

Senest rettet af Bærnelin 11 maj 2009 17:29, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Jeg kan lade mig fortælle at jeg lige har plantet 10 MG heavenly blue og 25 San pedro kaktuser :)

Glæder mig til mine små børn kommer frem :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]