Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 12:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hvilken effect har de på psyken?
Jeg er på ssri/cipralex, hvordan vil det påvirke mig?
Kan det være dødeligt så som ecstasy?
Hvad ville det bedste være for mig at tage? er ude efter en mild psychedelisk oplevelse.
skal der laves extrakt på morning glory frø?
vil det påvirke mig fordi jeg har haft en depression for et 7 måneder siden?
andet jeg skal vide?

Mange tak for svar :)

Medlem

Geografisk sted: ja
Läste på en side (om advers effekter) at LSD kan kontribuere til serotonin syndrom, og eftersom LSA ligner LSD i virkning (og formentligt har samme farmakologi, hvad ved jeg) så ville jeg ikke pröve den kombo. Derudover er der måske en årsag til at du er på antideprisiv medicin? Pas på med psykedelika hvis du er ustabil.

Så er der også de forskellige giftstoffer i fröene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke det er nødvendigt at lave extrakt på MG frøene. De skulle vidst indeholde en del mindre giftstoffer end HBWR frøene. Bare lige skrap den yderste skald af. Ellers kan du finde en masse topics her på dette site, hvor der bliver diskuteret andre løsning end at lave extrakt. Jeg kan huske en der snakkede om at skrappe skalden af, knuse frøenes indhold, og derefter smide det i et glas vand for så at lade det stå og trække. Meningen med denne metode er, at vandet suger LSA'en til sig, mens giften bliver i frøene. Eller var det omvendt? :shock: Ouch!

Mvh. Shroom :)

Medlem

Magic Shroom skrev:
Jeg tror ikke det er nødvendigt at lave extrakt på MG frøene. De skulle vidst indeholde en del mindre giftstoffer end HBWR frøene. Bare lige skrap den yderste skald af. Ellers kan du finde en masse topics her på dette site, hvor der bliver diskuteret andre løsning end at lave extrakt. Jeg kan huske en der snakkede om at skrappe skalden af, knuse frøenes indhold, og derefter smide det i et glas vand for så at lade det stå og trække. Meningen med denne metode er, at vandet suger LSA'en til sig, mens giften bliver i frøene. Eller var det omvendt? :shock: Ouch!

Mvh. Shroom :)

det er ikke meget så det jeg søger efter. :)

søger mest svar på den psykiske del.

lige nu får jeg 10mg cipralex, er igang med at trappe ned, 75mg strattra mod Adhd.

skal jeg holde mig fra dette?

jeg havde tænkte mig at tage 5 hbwr frø.

Medlem

Akira_Dk3 skrev:
hvilken effect har de på psyken?

Psykedelisk...
Citat:
Jeg er på ssri/cipralex, hvordan vil det påvirke mig?

Aner det virkelig ikke..
Citat:
Kan det være dødeligt så som ecstasy?

Alt her i verden er jo dødeligt, Hvis det bruges forkert. Men nej 5 hbwr frø er ikke dødelige!
Citat:
Hvad ville det bedste være for mig at tage? er ude efter en mild psychedelisk oplevelse.

Hmm. jeg ville måske anbefale en lille dosis lsd(altså MEGET lille et halvt marke måske) Har bare på fornemmelsen at lsd er god til at udrense psyken.
Citat:
skal der laves extrakt på morning glory frø?

Jeg har kun erfaring med HBWR frø men det vil jeg da tro.
Citat:
vil det påvirke mig fordi jeg har haft en depression for et 7 måneder siden?

Hvis det er 7 mdr. siden og du er hel ude af det, så vil jeg ikke tro at det vil ha noget at sige!
Citat:
andet jeg skal vide?

JA. Jeg ville passe meget godt på med de frø!! Og du skal bestemt IKKE tage mere en 5 frø!!
Her sidste lørdag indtog jeg 10 HBWR frø. De førdste 3 timer var fantastiske, Men så røg jeg lige en tur ned i helvede(delirium,psykose,angstanfal) Det var frygteligt. Jeg var sikker på at jeg aldrig mere skulle blive mig selv igen, har stadig nogen trælse eftervirkninger(spændinger) der gør jeg har lidt svært ved at falde i søvn,men er dog kommet mig ok psykisk...
Jeg skal ALDRIG nogen sinde mere tage LSA efter den omgang

SÅ PAS GODT PÅ MED DET STOF!!

Mange tak for svar :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Tror ikk du vil få specielt meget ud af at tage psykedeliske stoffer så længe du er på antidepressiver. De modvirker virkningen svjv.

Som sagt er der nok også en grund til du får de piller, og så er det ikke smart at eksperimentere med psykedeliske substanser ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Husk nu at det ikke kun er dine piller der kan være farlige, også grunden til dem! Du skriver, at du har haft en depression, og at du nu er igang med at trappe ned. Uden at udtale mig om de kemiske/farmakologiske effekter af lyserg syre amid + SSRI vil jeg næsten mene at det er mere sikkert at trippe ligefør nedtrapning, end under. Dette skyldes, at du ikke kan være sikker på din depressions styrke når du trapper ned, og det kan variere så meget. Så lige umiddelbart vil jeg ikke sige det er en god idé.

Medlem

Geografisk sted: ja
Sät dig GODT og GRUNDIGT ind i risikoen du löber! Du er deprissiv, og vil indtage et psykedelisk stof!

Jeg har oplevet at et trip har hjulpet mig ud af diverse sväre tider, ved at sparke mig i röven og vise min psyke op i forskellige vinkler, men det modsatte KAN forekomme, og du löber en risiko for at forvärre din sygdom (hvis du da er deprissiv).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]