Prøvede salvia mandag og tirsdag..
Tror jeg gjorde noget forkert, blev pænt lam men slet ikk som jeg havde forestillet mig.
Havde nogen meget sjove virsuals li når jeg havde suget et hoved men ikke noget super vildt. fx forestillede jeg mig at jeg kunne trække mine ben ud så de var en kælk, pænt mærkelig fornæmmelse hehe.
resten af trippet havde jeg bare små virsuals, som på svampe hvor min væg bestod af 2 lag der bevægede sig i hver sin retning.
Der hvor jeg bestilte det står der at der er til 25 stærke trip i 1gr 10X ekstrakt, eller 50 medium.
Men har allerede røget 1/2gr. på to trip. så noget må jeg ha gjort galt.
i mandags sugede jeg det på bong i et bonghoved med lidt tobak i. med normal lighter med flammen på hele tiden imens jeg sugede.
Jeg redoserede 3-4 gange over 1,5 time. hvilket ikk gjorde det mere intenst men bare forlængede en følelse af at være skæv og lidt blæst på svampe.
tirsdag brugte jeg en chillum som jeg satte i bongen og fyldte nok salvia i til at jeg kunne ta 3 store sug. med næsten ingen tobak i.
begge gange holdte jeg røgen inde i lang tid.
har læst at røgen skulle kradse lidt og smage af lort. jeg synes bar det smagte af dårlig pot.
Prøver et trip til i weekenden hvor jeg tar nok til at få en god effekt.

Har så lige nogle spørgsmål.
Er det strengt nødvendigt med stormlighter? (brugte jo normal engangslighter)
Hvor stor dose tar i for at blive blæst helt ind i et andet univers? (havde ikk helt styr på hvor meget jeg tog men det største hoved var nok på ca. 0,15gram)
Er det strengt nødvendigt med helt mørke? (trippede i dæmpet lys men der var lyst nok til at man kunne se detaljer)
Vil lige tilføje at jeg bestemt kan se potentialet i salvia, selvom det slet ikk har levet op til mine forventninger endnu.
Hvis bar den følelse jeg havde under trippene li blev ganget med 10 sku det nok blive interessant.