Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: salvia hjælp
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Jeg har trippet en del på mexicanske svampe, har oplevet super fede ting men synes at der mangler noget :cry:
ved ikk helt hvad det er men tror det noget i stil med at "svømme i universet" og sådn noget. ved ikk om det gir nogen mening.?
Har læst om en del der har haft sådanne oplevelser. generelt en stor visuals.

Jeg har så overvejet salvia 10x ekstakt, har læst lidt om salvia og tror det er perfekt.

men er der nogen der har erfaringer med både svampe og salvia.
hvordan er salvia badtrip vs svampe?
er der samme form for mindfuck?
sker rigtigt syge trip tit på salvia eller er det som svampe, hvor det bar er en gang i mellem/sjældent (hvertfald efter min mening)
passer disse doseringer? 10x ektrakt, mellem 0,04gr, stærk 0,08gr og det er vel bar dobbel så meget for 5x ektrakt.

skal siges at jeg har det rigtig godt med svampe, kan styre mit trip meget / uanset dosering.. men det kan også være det der ødelægger det for mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har gjort en del i svampe, og har kun prøvet salvia en enkelt gang.

Med 'svømme i universet', tænker du så på at være i ét med det universielle, eller nærmest overgi' sig til evigheden? Den følelse synes jeg at jeg har haft når jeg har brudt igennem på syre, men jeg har aldrig rigtigt oplevet det på svampe.

Men nu efterspurgte du også erfaringer med salvia, og den ene gang jeg prøvede det kastede jeg mig bare tilbage i sofaen, umiddelbart efter jeg havde pustet røgen ud.

Lynhurtigt røg jeg ind i min egen boble, og det føltes som om at min krop skreg efter hjælp, men at de 2 kammerater jeg sad med ikke kunne høre mig.
Hurtigt efter begyndte jeg at mærke en stikken over hele kroppen, og det føltes som om jeg sad og kampsvedte, men når jeg kørte hånden henover panden var der ikke noget.

I de ca 10 minutter det stod på oplevede jeg ikke meget mindfuck, men følte at jeg var tilstede på et andet plan, og det var en meget mystisk oplevelse!

Ved ikke om du synes det lyder som et stof der egner sig til at føle universiel tilstedeværelse - eller svømme med universet som du selv skrev - men jeg ville godt nok ikke vælge det stof til formålet.

Folk får selvfølgelig forskellige trips ud af det, men jeg havde valgt et andet stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Her i weekenden dummede jeg mig rigtig meget, under et kombineret LSD/Methylone trip røg jeg for første gang Salvia. Det var et X30 ekstakt og virkningen var alt for kraftig og mystisk til mig.
Jeg har meget svært ved at forklarer hvad salviaén helt præcist gjorde ved mig, men jeg fik en føelse der mindede mig om de gange jeg har taget store mængde lightergas, det var nærmest en ud af kroppen oplevelse og det var ikke lige hvad jeg var parat til på mit syrertrip. Resten af mit LSD-trip var ødelagt og det ramte desværre sammen med at methylon virkningen gik væk, hvilket resulterede i en decideret depressiv følelse i krop og sindet.
Det var meget dårlig HR at ryge salvia for første gang på et LSD trip og jeg fik hvad jeg havde fortjent, jeg tror aldrig jeg vil ryge salvia igen, så bliver det hvert fald først om mange år og et meget svagere produkt.

Medlem
Brugeravatar

Det er nok en ud af kroppen oplevelse jeg søger. en blanding af at 'svømme i universet' og 'nærmest overgi sig til evigheden'.
men tror ikk helt jeg ved hvad jeg søger før jeg oplever det. Men det blir forhåbentligt snart :wink:
Hvor stor dosis tog i?
Til Halose, det lyder ikk som det mest behagelige trip. men havde du en form for hallucinationer eller var det bar en mærkelig følelse hele tiden.
Til Alt Ædende Ateist, ved ikk om jeg kan bruge det til noget når det var en blanding. men hvis det er ligesom meget lightergas har jeg en ven jeg kan udspørge.

Tak for de hurtige svar.. læste det i går men var for skæv til at svare. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg forstod det som om du søgte svar fra en der havde prøvet svampe og salvia på samme tid, men når jeg læser dit indlæg igennem igen, kan jeg godt se at det ikke er det du mener. Jeg synes du skal tænke dig godt om inden du prøver salvia, for jeg ved at der er mange der ikke bryder sig om rusen. Hvis du skal prøve det, skal du hvert fald ikke være så dum som mig og ryge et x30 ekstrakt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde ingen visuals eller noget, kun den konstante følelse af at min krop skreg efter hjælp.
Da det så begyndte at stikke over hele kroppen, havde jeg lige jordforbindelse nok til at tænke at jeg aldrig ville røre det stof igen, det var på ingen måder en fed rus for mig.

Men den var bestemt mørkt, mystisk og dystert!

Jeg kan ikke lige huske hvor meget jeg lagde i bonghovedet, jeg kan kun huske at det var et 20x ekstrakt. Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide.

Det kan være svært at vide hvad det er du søger i dit trip, men når du oplever det er du ikke i tvivl :). Der er det syre jeg søger ly hos, for den følelse jeg fik sidst af at svømme med alt, musikken, luften osv var helt fantastisk, og den sidder i mig.

Kan huske at jeg følte at Shpongles lyde var rundt omkring i luften, og jeg kunne tage dem ned med hænderne og putte dem ind i munden. Det var også hvad min kammerat som jeg delte mærkerne med sagde at jeg gjorde.

Der var jeg nemlig i den tilstand af at være ét med alt og evigheden, og bare flyde med flowet! Ubeskriveligt nice!

Medlem
Brugeravatar

ok.. passer hvertfald på når jeg tar det og starter med dosis under middel. og så tar jeg mere og mere hver gang jeg tripper til jeg synes det er nok. og det er 10x ekstrakt.

Og vil bestemt overveje at trippe syre på et tidspunkt. men generelt indtar jeg ikke noget en pusher har solgt mig.. så må li finde ud af noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok, bare du er klar over at rusen på salvia er meget mystisk inden du går ind i det.

Og husk at komme med en tilbagemelding!

Medlem
Brugeravatar

yes.. der går nok nogle uger før jeg for prøvet det. men skal nok komme med en tilbagemelding. :D

Medlem
Brugeravatar

Prøvede salvia mandag og tirsdag..
Tror jeg gjorde noget forkert, blev pænt lam men slet ikk som jeg havde forestillet mig.
Havde nogen meget sjove virsuals li når jeg havde suget et hoved men ikke noget super vildt. fx forestillede jeg mig at jeg kunne trække mine ben ud så de var en kælk, pænt mærkelig fornæmmelse hehe.
resten af trippet havde jeg bare små virsuals, som på svampe hvor min væg bestod af 2 lag der bevægede sig i hver sin retning.
Der hvor jeg bestilte det står der at der er til 25 stærke trip i 1gr 10X ekstrakt, eller 50 medium.
Men har allerede røget 1/2gr. på to trip. så noget må jeg ha gjort galt.

i mandags sugede jeg det på bong i et bonghoved med lidt tobak i. med normal lighter med flammen på hele tiden imens jeg sugede.
Jeg redoserede 3-4 gange over 1,5 time. hvilket ikk gjorde det mere intenst men bare forlængede en følelse af at være skæv og lidt blæst på svampe.

tirsdag brugte jeg en chillum som jeg satte i bongen og fyldte nok salvia i til at jeg kunne ta 3 store sug. med næsten ingen tobak i.
begge gange holdte jeg røgen inde i lang tid.

har læst at røgen skulle kradse lidt og smage af lort. jeg synes bar det smagte af dårlig pot.

Prøver et trip til i weekenden hvor jeg tar nok til at få en god effekt. :D

Har så lige nogle spørgsmål.
Er det strengt nødvendigt med stormlighter? (brugte jo normal engangslighter)
Hvor stor dose tar i for at blive blæst helt ind i et andet univers? (havde ikk helt styr på hvor meget jeg tog men det største hoved var nok på ca. 0,15gram)
Er det strengt nødvendigt med helt mørke? (trippede i dæmpet lys men der var lyst nok til at man kunne se detaljer)

Vil lige tilføje at jeg bestemt kan se potentialet i salvia, selvom det slet ikk har levet op til mine forventninger endnu.
Hvis bar den følelse jeg havde under trippene li blev ganget med 10 sku det nok blive interessant. :D

MEGATRON

Hvis du gerne bare vil prøve "fysisk" at flyde igennem universet eller lign. så er ketamin i k-huls doser nok nærmere det du søger.

Medlem
Brugeravatar

det et ikk så meget bare det at flyde igennem universet.
Mente bar at jeg ville ha den fulde effekt af salvia.
har set massere videoer og læst om folk der har været helt væk.
er bare frustreret over at det ikke lige lykkedes for mig

Medlem
Brugeravatar

røg salvia igen i går.
samme effekt som de andre gange, bliver blæst men slet ikk i nærheden af et ordentligt trip. arg.. :(
Denne gang kunne jeg godt nok se en lille smule når jeg lukkede øjnene men det var meget utydeligt.
kan bare ikke få mig selv til at suge 0,2-0,5gram 10x ekstrakt da det skulle være alt for meget i forhold til hvad jeg har læst. men gider ikk blive ved med at ha dårlige trip.
og så er jeg ikk sikker på at jeg kan ryge så meget på en gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
efter et bonghovede med 50mg 30x ekstrakt følte jeg at jeg var en landmand og mine læder stole var mine marker, ikke fordi de lignede marker ingen halluer.. jeg kan ikke rigtig sige mere for jeg aner intet om hvad jeg tænke oppe i mit hovede mens jeg var påvirket. har prøvet det en gang mere med samme dosis der følte jeg bare at jeg var en alet og det føltes som om jeg savlede hele tiden men hver kan jeg tog hånden for at tørre det væk var der ikke noget.. lige lidt mere jeg kan ikke snakke rigtig i den dosis fordi jeg stammer så meget det får jeg altid kæmpe griner over mig selv, jeg synes også jeg får en meget ubehalig føelse i kroppen så persoligt kan jeg bedst lide det i mindre doser så bliver jeg heller ikke landmænd og jeg kan snakke ordenligt men jeg får stadig let noget at grine af, jeg får også meget mere behalig føelse i kroppen faktisk en lækker

Medlem
Brugeravatar

ok. en af mine venner køber os noget 30x ekstrakt så kan jeg prøve det.
for 10x er hvertfald for lidt til mig.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
bare start lavt ud da det er meget potent. der skal ikke meget til eller fra til hvad man vil havde, så prøv dig frem og find dig den helt rigtige dosis til dig, held og lykke med det ser frem til at høre om din oplevelse, out..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde - Svogerslev
I forbindelse med Salvia D. taler mange om at der foreligger en form for omvendt tollerance, altså at man i starten kan være uheldig (som jeg selv) ikke at bryde igennem lige med det første. Den omvendte tollerance beskrives således at man i starten behøver større mængder/mere koncentreret extract. Det er det eneste jeg sådan umiddelbart kan byde ind med. Jeg har selv kun haft nogle få "møder" med SD, så jeg skal på ingen måde gøre mig selv til ekspert på området... Good luck.

Medlem
Brugeravatar

Llago skrev:
I forbindelse med Salvia D. taler mange om at der foreligger en form for omvendt tollerance, altså at man i starten kan være uheldig (som jeg selv) ikke at bryde igennem lige med det første. Den omvendte tollerance beskrives således at man i starten behøver større mængder/mere koncentreret extract. Det er det eneste jeg sådan umiddelbart kan byde ind med. Jeg har selv kun haft nogle få "møder" med SD, så jeg skal på ingen måde gøre mig selv til ekspert på området... Good luck.

lyder meget logisk på en eller anden måde.
men tror os jeg har en naturlig tolerance overfor salvia. :cry:
Men håber da hvertfald at jeg kan komme til at trippe ordentligt.

Medlem

Geografisk sted: CPH
Det at bryde igennem kan IMO være svært.
Det lyder for mig som om at du allerede har bestemt dig for hvad du vil opleve ved at indtage Salvia.

Jeg tror du kan få meget mere intresante oplevelser hvis du ligesom overgiver dig, glemmer dine forventinger om hvordan du ønsker det skal være, og lader planten vise dig hvad den vil vise dig, og ikke det du vil se(-Håber det gi´r mening).....

Jeg syns du skal overveje dette inden du bare springer op ad doserings skalaen, for så tror jeg nemt du kan få en skræmmende oplevelse når du pludselig bryder igennem på 30X Salvia ekstrakt.
- Det skal lige siges at jeg aldrig selv har indtaget salvia.
Men jeg håber det giver mening.
/´Vincent

Medlem
Brugeravatar

vincent skrev:
Jeg tror du kan få meget mere intresante oplevelser hvis du ligesom overgiver dig, glemmer dine forventinger om hvordan du ønsker det skal være, og lader planten vise dig hvad den vil vise dig, og ikke det du vil se(-Håber det gi´r mening).....
/´Vincent

Har ekstremt svært ved at overgive mig til et eller andet stof/trip.
Efter de mislykkedes forsøg har jeg også skruet lidt ned for forventningerne.

Men tror også at det kan have noget at gøre med at jeg har haft tripsitter på. (men det er jo nødvendigt med salvia)
Vil helst ekperimentere med et stof alene før jeg vil trippe med andre. aner ikk hvorfor jeg har det sådn.

Synes ellers at jeg har været meget åben overfor salvia i forhold til mange andre stoffer, da jeg har respekt for et stof der kan sende en så langt væk :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]