Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej mennesker,

Dette er min første post på dette forum, og jeg har desperat brug for jeres proffesionelle hjælp :)

Problemet er at jeg snart skal på ferie, og jeg overvejer at smugle en mindre klump på 3-5gram med til stedet.

Jeg har været der flere gange, og ved derfor nøjagtig hvordan sikkerheden er på lufthavnen:

Der er en hashhund ved indgangen som går og sniffer en hurtig gang til dem der kommer ind. Derefter går den og sniffer alt ens bagage ved bagagebåndene.

Herefter er det ikke noget problem at komme videre, da man kun skal iggenem tollen der tjekker din mænge sprut/smøger hvis man ser mistænksom ud.

Så jeg vil spørge om i ved noget om smugling, og så jeres ærglige mening om dette, da det er min første gang jeg skal til at smugle røg mellem land.

Junior medlem
Brugeravatar

Det kan være vi ser dig i næste afsnit af 'Fra paradis til helvede'

Måske forme tjalden som en lille nisse og spise den :rocking:

Jeg ville have noia nok på i forvejen hvis en hund skulle sniffe til mig.

Junior medlem
Brugeravatar

Håber jeg da i hvertfald ikke jeg ender i det der program haha :)

Men jeg har snakket med en ven der sagde at han havde prøvet dette før, men jeg fik ikke helt alle detaljerne med. Det var noget med at man kunne pakke tjalden ind i blåler, og så derefter putte klumpen ned i en vaskemaskine med noget chili i. Så derefter binde knud på og en snor, og smøre den godt ind i rød maling? :) Ej, jeg ved det ikke helt.

Jeg ved bare at jeg er nød til at komme med en "Cannot possibly fail" plan, for ellers kommer mand i medierne og alt muligt piss, fordi at samfundet er så småt og stille.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Tag pikken i munden og slug den hvis du kommer i problemer. Det er den eneste ikke så riscikable løsning, du kan til gengæld riscikere at blive noia skæv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Overvej om du virkelig vil risikere alt dette bare for en lille bitte klump?

Derudover så er tråden i strid med regelsættet idet man ikke må diskutere metoder til smugling, råd er ligeledes fjernet

- låst -

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]