dopamin skrev:
Har her i weekenden for første gang prøvet et rigtigt "psykadelika"(udover mdma), og menuen bestod af 6 hwbr frø, jeg fik lidt sløret syn og lidt rgb-pixels men ikke nogen rigtig flotte visuals som mønstre på væggene eller flotte "rays" fra lyskilder,
derfor er mit spg. om jeg vil få de visuals jeg ønsker ved at spiser fx. den dobbelt dose og hvis ikke - hvilket andet stof der kan hjælpe mig til at få det, og meget gerne et eller andet stof man kan få fra "visionære planter" lissom frøene.
Ja, altså, vi er jo alle forskellige, og derfor er nogle mere modtagelige overfor visuelle forstyrrelser end andre. Der er masser af visionære planter, der, efter folks erfaringer, skulle give et lidt mere visuelt trip end andre. Personlig vil jeg fraråde de fleste, eftersom du blot lige har stiftet bekendtskab med psykedelika.
Jeg vil heller ikke råde dig til at øge dosen foreløbig (måske du lige skulle være lidt bedre venner med LSA-rusen først?), men derimod synes jeg, du bør prøve noget andet, hvis det er det visuelle, du ønsker at hente fra psykedelika.
2c-b er ret visuelt og intenst. Derudover kan svampe i større doser for mig give nogle lækre visuals, men så skal man efter min mening også lige stifte bekendtskab med svampene først, før man kaster sig ud i disse doser. Så hvis du er ude efter et psykedelika, hvilket folk på forhånd har masser af erfaringer med, og som giver en ret visuel rus, så prøv 2c-b.
Det er mit råd.