Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
MEGATRON

Har her i weekenden for første gang prøvet et rigtigt "psykadelika"(udover mdma), og menuen bestod af 6 hwbr frø, jeg fik lidt sløret syn og lidt rgb-pixels men ikke nogen rigtig flotte visuals som mønstre på væggene eller flotte "rays" fra lyskilder,

derfor er mit spg. om jeg vil få de visuals jeg ønsker ved at spiser fx. den dobbelt dose og hvis ikke - hvilket andet stof der kan hjælpe mig til at få det, og meget gerne et eller andet stof man kan få fra "visionære planter" lissom frøene.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu syntes jeg jo selv at man ikke bør tage psychedeliske stoffer bare for at se farver men hvis det er nok for dig så vil jeg råde dig til at forsøge med Psilocybin svampe hvis det absolut skal være naturligt, selvom 2c-b passer bedre på at se farver.

LSA som du har indtaget er derimod ikke særlig visuelt.

Held og lykke med hvad du nu gør :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
Har her i weekenden for første gang prøvet et rigtigt "psykadelika"(udover mdma), og menuen bestod af 6 hwbr frø, jeg fik lidt sløret syn og lidt rgb-pixels men ikke nogen rigtig flotte visuals som mønstre på væggene eller flotte "rays" fra lyskilder,

derfor er mit spg. om jeg vil få de visuals jeg ønsker ved at spiser fx. den dobbelt dose og hvis ikke - hvilket andet stof der kan hjælpe mig til at få det, og meget gerne et eller andet stof man kan få fra "visionære planter" lissom frøene.

Ja, altså, vi er jo alle forskellige, og derfor er nogle mere modtagelige overfor visuelle forstyrrelser end andre. Der er masser af visionære planter, der, efter folks erfaringer, skulle give et lidt mere visuelt trip end andre. Personlig vil jeg fraråde de fleste, eftersom du blot lige har stiftet bekendtskab med psykedelika.

Jeg vil heller ikke råde dig til at øge dosen foreløbig (måske du lige skulle være lidt bedre venner med LSA-rusen først?), men derimod synes jeg, du bør prøve noget andet, hvis det er det visuelle, du ønsker at hente fra psykedelika.

2c-b er ret visuelt og intenst. Derudover kan svampe i større doser for mig give nogle lækre visuals, men så skal man efter min mening også lige stifte bekendtskab med svampene først, før man kaster sig ud i disse doser. Så hvis du er ude efter et psykedelika, hvilket folk på forhånd har masser af erfaringer med, og som giver en ret visuel rus, så prøv 2c-b.

Det er mit råd.

Senest rettet af DrK 04 mar 2007 19:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
MEGATRON

Farmand skrev:

Okay, hvaså hvis man tager en større mængde? Er det så stadig meget svært at få flotte visuelle oplevelser på det?

MEGATRON

Kjær skrev:
2c-b er ret visuelt og intenst. Derudover kan svampe i større doser for mig være give nogle lækre visuals, men så skal man efter min mening også lige stifte bekendtskab med svampene først, før man kaster sig ud i disse doser. Så hvis du er ude efter et psykedelika, folk på forhånd har masser af erfaringer med, og som giver en ret visuel rus, så prøv 2c-b.

Er 2c-b skadeligt, tænker her på om det har nogle af de samme negative virkninger som ecstasy?

Er det muligt at købe svampe lovligt på nettet eller skal man have fat i en eller anden suspekt makker som man vel også skal for at få 2c-b..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
Farmand skrev:

Okay, hvaså hvis man tager en større mængde? Er det så stadig meget svært at få flotte visuelle oplevelser på det?

Som jeg skrev i mit første indlæg i denne tråd, er vi alle forskellige. Derfor kan ingen her vurdere, om du vil få et mere visuelt trip. Selv synes jeg LSA kan give spændende visuals, samt peppe farverne i verden lidt mere op.

Og jeg vil ikke råde dig til at fordoble dosen, medmindre du har lidt mere erfaring, og/eller føler du har nemt ved at håndtere og kontrollere rusen. For tro mig, psykedelika kan feje benene væk under dig, når du mindst venter det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

dopamin skrev:
Kjær skrev:
2c-b er ret visuelt og intenst. Derudover kan svampe i større doser for mig være give nogle lækre visuals, men så skal man efter min mening også lige stifte bekendtskab med svampene først, før man kaster sig ud i disse doser. Så hvis du er ude efter et psykedelika, folk på forhånd har masser af erfaringer med, og som giver en ret visuel rus, så prøv 2c-b.

Er 2c-b skadeligt, tænker her på om det har nogle af de samme negative virkninger som ecstasy?

Er det muligt at købe svampe lovligt på nettet eller skal man have fat i en eller anden suspekt makker som man vel også skal for at få 2c-b..?

Her har du lidt information på 2c-b.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/2C-B

Psilocybinholdige svampe er i Danmark (desværre) illegalt. Så du kan ikke importere svampe lovligt til Danmark. Men man kan jo sagtens importere ulovligt. ;)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Man burgte kunne opnå visuelle effekter ved højere doser men her blive trippet også tit præget af mindfuck og "dybde". De visuelle effekter vil her være sekundære.

Citat:
Er 2c-b skadeligt, tænker her på om det har nogle af de samme negative virkninger som ecstasy

Nu er MDMA jo et utroligt sikkert stof IMO hvis man holder en fornuftig HR. Men søg selv her:

http://www.psychedelia.dk/forum/search.php

Citat:

Ja du kan købe friske svampe over nettet. Men det er
ikke lovligt

Titel:
MEGATRON

Farmand skrev:
ikke lovligt

Hvorfor fanden ka vi ikke selv få lov at bestemme hvad vi æder, diktatur siger jeg bare :(

Anyway hvis man bestiller de svampe over nettet, hvor stor er risikoen så for at blive busted?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

dopamin skrev:
Farmand skrev:
ikke lovligt

Hvorfor fanden ka vi ikke selv få lov at bestemme hvad vi æder, diktatur siger jeg bare :(

Anyway hvis man bestiller de svampe over nettet, hvor stor er risikoen så for at blive busted?

Det jo umuligt at sige. Hvis man selv mener det er chancen værd, ja så det jo bare at bestille. Hvis ikke, så lad værd. Dog tror jeg ikke chancen er så fandens stor for at blive taget så jeg ville bestille uden at tænke mere over det.

Husk desuden hvis du bestiller, at vælge en hurtig leverings måde ellers risikere du at modtage en pakke gamle svampe 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Større mængder LSA er ikke super visuelt for mig, men lidt røg oveni, og det slår en mellem-dose svampe IMO, dog af anden karakter.

Men LSA er som sagt ikke det mest visuelle, men med en god dosis og THC, kan det være ret så intenst. Hvis det er lidt mørkt kan jeg ihvertfald ikke se en pind for visuals på high dose HBWR

Titel:
MEGATRON

Mr. X skrev:
Større mængder LSA er ikke super visuelt for mig, men lidt røg oveni, og det slår en mellem-dose svampe IMO, dog af anden karakter.

Men LSA er som sagt ikke det mest visuelle, men med en god dosis og THC, kan det være ret så intenst. Hvis det er lidt mørkt kan jeg ihvertfald ikke se en pind for visuals på high dose HBWR

hmm lyder skam fedt, men nu er jeg ikke så meget til røg, hvad med en gang guldkakao, kan det også gøre jobbet?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

dopamin skrev:
Mr. X skrev:

hmm lyder skam fedt, men nu er jeg ikke så meget til røg, hvad med en gang guldkakao, kan det også gøre jobbet?

Jeg ville passe på med at blande psychedeliske stoffer og oralt cannabis indtag det lyder som en kombo der hurtigt kan gå hen og blive for meget.

Men hvis du kan ramme en passende dosis så kan det sikkert godt lade sig gøre. Hvis du forsøger så doser cannabissen lavt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg tror umiddelbart, uden at kende dig, at f.eks. 2c-b ville være mere passende til dig. Det er mere et slags 'fest og farver'-stof end f.eks. svampe er. Det kommer meget an på hvad du leder efter, så hvis det udelukkende er visuals du leder efter, så skal du nok kigge efter nogle kemikalier, som godt kan skaffes lovligt via internettet f.eks. n-ethyl-2c-b, som jeg dog ikke har prøvet, men skulle være helt ligesom 2c-b, hvilket jeg har prøvet, bare med en lidt højere dosering.
For at der på svampe skal være virkeligt visuelt knald på skal man som regel tage en dosis, der ligger over 3 gram Cubensis, og så befinder du dig på et stadie, der er så meget dybere og mere intenst, at visuals er underordnede. Det er ihvertfald min erfaring. Derfor tror jeg, at 2c-b eller n-ethyl-2c-b er mere velegnede til dig svampe eller andre kraftige psykedelika er lige pt. Men det kan jo være, at du får blod på tanden, og med tiden ønsker at udforske den lidt mere 'seriøse' del af de psykedeliske stoffer :wink:

Titel:
MEGATRON

shinsou skrev:
Jeg tror umiddelbart, uden at kende dig, at f.eks. 2c-b ville være mere passende til dig. Det er mere et slags 'fest og farver'-stof end f.eks. svampe er. Det kommer meget an på hvad du leder efter, så hvis det udelukkende er visuals du leder efter, så skal du nok kigge efter nogle kemikalier, som godt kan skaffes lovligt via internettet f.eks. n-ethyl-2c-b, som jeg dog ikke har prøvet, men skulle være helt ligesom 2c-b, hvilket jeg har prøvet, bare med en lidt højere dosering.
For at der på svampe skal være virkeligt visuelt knald på skal man som regel tage en dosis, der ligger over 3 gram Cubensis, og så befinder du dig på et stadie, der er så meget dybere og mere intenst, at visuals er underordnede. Det er ihvertfald min erfaring. Derfor tror jeg, at 2c-b eller n-ethyl-2c-b er mere velegnede til dig svampe eller andre kraftige psykedelika er lige pt. Men det kan jo være, at du får blod på tanden, og med tiden ønsker at udforske den lidt mere 'seriøse' del af de psykedeliske stoffer :wink:

Tak for et godt svar! :)

Mht. til det med den seriøse del så oplevede jeg faktisk også det på HWBW og det gjorde at jeg blev lidt depri af at tænke over nogle ting jeg gik og grublede med for tiden, men dagen efter var jeg dejligt afklaret med det, som om at LSA'en havde "renset" ud :)

Anyway som du påpeger er det jeg allermest har lyst til på min næste tur til eventyrland masser af smukke visuals og vil da prøve at lede efter det der n-ethyl-2c-b - er du helt sikker på at det er lovligt? Synes aldrig jeg har hørt om det før.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
dopamin skrev:
Anyway som du påpeger er det jeg allermest har lyst til på min næste tur til eventyrland masser af smukke visuals og vil da prøve at lede efter det der n-ethyl-2c-b - er du helt sikker på at det er lovligt? Synes aldrig jeg har hørt om det før.

Jeps, det er lovligt. Led lidt rundt på nettet, så skal du nok finde en sælger

Titel:
MEGATRON

shinsou skrev:
dopamin skrev:

Jeps, det er lovligt. Led lidt rundt på nettet, så skal du nok finde en sælger

Kan kun finde en svensk butik og den bliver omtalt som lidt tvivlsom at stole på, eftersom man må ikke diskutere forhandlere her på sitet tænkte jeg på om nogen med erfaring på området var klar på lidt msn chat?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
de flotteste visuals jeg har fået på psychedelics har klart været på 2c-e

har prøvet: svampe, meskalin, lsd, salvia, 2c-b og 2c-e

Medlem
Brugeravatar

For mig giver LSA rigtigt gode visuals, især kombineret med røget cannabis (jeg synes, at oral cannabis bør holdes langt væk fra psykedelika, da man kan blive voldtaget meget af doseringen)
Meskalin synes jeg også giver rigtigt gode visuals, men det er måske noget, du bør "arbejde dig op til", da du, som tidligere nævnt, er "ny" indenfor psykedeliske stoffer.
Højere doser af LSA kan som sagt også godt give flere visuals, men man rammer ofte et andet "niveau" ved højere doser.

2c-b lyder også som stoffet, du bør lede efter, hvis det er visuals, du er tørstig efter (dog er der mange interessante psykedeliske stoffer, der ikke er nært så visuelle, men noget mere interessante end 2c-b).

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Prøv lige at kigge på datoén Grusom :-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]