Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Tjaa(ld) jeg håber sgu det her er det rigtige forum,,

Men jeg sidder nu med intet hash, og to pænt store klumper udkrads, (Kun fra bonghovedet , ikk slange eller endetarme af nogen slags).. Og kan jeg så nolle det ud og suge nogle faces der lammer mig godt, ryger stort set hverdag,hele tiden, så en eller anden der bliver totalt wackerwaistet af en joint skal helst ikk svare, erfarne rygere der ikk bliver skæve bare sådan bedes helst svare,
Grunden er jo at hvis jeg slet ikk bliver skæv gider jeg ikk ryge det, men en der ikk ryger så meget siger til mig, Ja ja bare sug du bliver herre waistet, og så når jeg suger det kan jeg så stå og have fatalt nedtur over spildet af den tid jeg brugte på at lave mixen som kunne have gået til et kvarters fjernsynskiggeri ...

Håber jeg kan få nogle fifs om udkrads, Ps Jeg suger for det meste sort nepal, så om der kommer mere thc end en udtørret rockerryger skal der jo også lige funderes lidt over ... Hej på en måde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ehm det fra hovedet synes jeg ikke virker særlig meget - slangen og vandkammeret indeholder derimod noget godt shit...

Junior medlem

Det forstår jeg jo bare ikk, for når man suger burde noget af nolen smeldte sig fast på hovedet, det i vandet må da blive opløst, men det i slangen lyder realistisk nok :P

Junior medlem

Men så er det jo godt min bong er blevet lige så sort som sorthedens klamhed !! så må der være en masse i slangen !

Medlem

hør her "jeg ryger hele tiden og kan ikke undvære et kvarter". Lad vær med at ryge udkrads. Det er ulækkert, usselt, og spild af din tid som kunne gå med at glo på tossekassen (få et liv?)
Du siger du ryger hver dag og hele tiden og nu er du nået til et punkt hvor du vil ryge udkrads. Det siger mig at du ingen penge har. Hold en pause. find en hobby.
At ryge Udkrads er det laveste punikt en hash ryger kan komme ned til. Drop det!

Junior medlem

Hmm... skaffe et liv ... en hobby ... drop det ..

Er meget aggressivt svar, som jeg egentlig virkede lidt stødende,

Så folk rigtigt kan opfatte jeg ikk har et liv,

1, Du ser måske aldrig fjernsyn,
2, pengene ligger på fjerneren, men der er langt til tjald her i mit domæne i disse triste tider,
3, hobbyen er der også,
4, Du svarede egentlig ikk på mit spørgsmål, jeg er en af de mennesker der er ret så ligeglade med om andre syntes det jeg gør er lavt, det er jo for helvede kun mig selv jeg prøver at tilfredsstille, ikk andre, det behøver jeg ikk, så fuck om det er lavt, (Set i lavhedens øjne er den lavhed du taler om måske ikk lavhed i lavhedernes øjne??). Eller ulækkert, jeg sidder bare her NU og vil ryge NU, og så ville jeg egentlig bare høre om man blev skæv FRA UDKRADS FRA BONGHOVEDET og intet andet, :D

Saksilandet er for folk der kender til saksiheden ...

Junior medlem

OUPS, der står i mit spørgsmål -> Håber jeg kan få nogle fifs om udkrads, <-

så er der garanteret nogle der vil bruge det som irretationsmiddel og sige jamen du siger du ikk fik nogle svar og så står der det i dit spørgsmål og jeg er en lille grim dreng der ønsker a være en stram down ramt pige,

så vil jeg lige indskyde, FIFS OM UDKRADS FRA BONGHOVEDER ! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Evilturd skrev:
Eller ulækkert, jeg sidder bare her NU og vil ryge NU, og så ville jeg egentlig bare høre om man blev skæv FRA UDKRADS FRA BONGHOVEDET og intet andet, :D

:utfse:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ehm jo få dig en hobby fordi så kom du ikke med udtalelser som en olie skulle kunne opløses i vand..... Det ret svært - derfor det i vandet stadigvæk virker og hvis du er en af dem der suger kæmpehoveder for at være en smartass - så skulle der gerne ligge en masse vandskadet tjald i din bong.

Men nej, ryg ikke udkrads - stop dit misbrug hvis det får dig derud.... når der ikke er mere hash, så er der bare ikke mere så laver man noget andet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hash er ikke vandopløseligt, så derfor, alt det, der ligger i vandet skal filtreres fra, og også det fra slangen - gjorde det selv da jeg var storryger og ude at skide mht kr... Tør det, og mix en smule nyt tobak i det, det smager af lort, men udkrads kan man sgu sagtens blive skæv af, at ryge - at det så er usselt er en anden snak=)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hæld det igennem et kaffefilter og evt hæld kogende vand igennem det. lad det tørre og mix el lille smule tobak i smager faktisk ikke så slemt som folk tror.

Junior medlem

U.D.K.R.A.D.S. - rens din bong / bonger - når du ikke har mere hash så nyd solen og glem det U.D.K.R.A.D.S - det tids spilde - men se heller til din homies kan jo værer en af dem er lidt glade når du nederen

Junior medlem

Okay, jeg tror folk har misfostået en del,

jeg sad nu bare i forgårs og stenede, busserne kørte på lorte tidspunkter(pga det var weekend)
Så jeg sad og stenede lidt fjerner og så jeg havde de 2 stykker udkrads, så ville jeg lige hurtigt
høre om man kunne, sp bliver jeg bombet med : Få dig et liv, en hobby, smartass ????, og en skide dårlig lorte rap !

I rather get back into my coffin,
Got no coins to toss in,
This cage im locked in,
While im infectet from inside,
addicted worms feeds,
forms what the brain burns,
The most evil things,
is the easiest to earn,
But we learn to reflect,
With the staggering effect,
Of hate, hash with no cash,
but im Still voted low class,
Cuse my pants fits two people,
Thats why theres no sequel!
Faster than an eagle,
THC makes my lyrics get evil,
Instead of just rapping
I know how to get u cracking,
I´ll rather start rapping about reaping,
Cuse even if i start beefing,
this dude on acid stab me in back
so im done for briefing,
I did nothing, but why im
walking with golden socks,
while u and ur fat wife jogs,
in the park and you do realize,
its not that dope being the wise,

Copyright by me !

Junior medlem

Og det med opløsningen i vand,

Der mente jeg bare at det kunne jo være at nå tobak og hashrester
lå der i vandet i så lang tid ad gangen kunne det jo godt
"lyde" meget realistisk at vandet måske kunne suge thcén ud a det
så det lå i vandet, det var nu bare det :D

Junior medlem

Men efter at se hvordan folk kan reagere på et simpel spørgsmål som mit,
er jeg da glad for jeg stadig har udkradset liggende, men helt seriøst ???
Jeg ville bare høre om jeg kunne ryge det, ikk at jeg skal finde mig en hobby ( hvor jeg egentlig allerede laver musik i et studie i ikk får råd til)
og hvorfor skal jeg få mig et liv pga jeg vil vide om man kan ryge udkrads,

Skulmerboy, Hopifjorden og Kixen, tak for jeres svar det kan jeg da i det mindste bruge til noget,

aller jer andre,FUCK JER, find dog et forum om døde folk der søger et liv eller folk der søger hobbyer,

Og child of aum,, du skulle nok finde en til a peppe dine rim lidt op , dybe nok, meeeeeen ...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Jeg håber det går godt med din musik så.

Medlem

Geografisk sted: slagelse
Evilturd skrev:
Og child of aum,, du skulle nok finde en til a peppe dine rim lidt op , dybe nok, meeeeeen ...

aaaaaaaaaaaarh, overvej det lige

Nogle gange blir jeg fanget af fortiden
flashbacks af ting der skete for år siden
brændende minder gode og dårlige
glade og sørgelige sjove og alvorlige
MEN
I et kort sekund når jeg fucker rundt
og havner langt fra mine idealer
lader mig rive med, tager en evighed
at lære og leve med
når samvittigheden taler

det da herre fedt, kender det selv
don't you?

Junior medlem

Arrrrrrh, overvejet, og ingen ombestemmelse...

men jeg har fået det svar jeg ledte efter, og jeg valgte a følge "Ikk ryg det" rådet :D

Aaarrhh, okay okay, child of aum, cool nok, med et nice underground beat :D

Anger is a person who pops out of you when the preasure is high enough ...

Junior medlem

Nå ja, i behøver virkelig ikke skrive her mere for jeg har fået svaret, ved bare ikk hvordan man lukker indlægget, hvis man selv kan det altså :D.

Peace out !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]