Hey Psycheholic. (Afhængig af psyken? Lyder nu egentlig sundt nok

)
Jeg tror ikke du skal være bange for doserne med det hvis du ryger det. Det er længe blevet brugt som røgelse i oldtiden og er det vidst stadig en del steder. Planten refereres til som haoma en del steder i oldlitteratur og der siges den at kunne inducere mystisk eufori ved indånding.
Terence McKenna har en lille guide til det han kalder 'vegetable television'. Han anbefaler at man tager ½ dose svampe, altså halvdelen af hvad du ellers ville have taget, og derefter ryger et hoved stepperude (Peganum harmala) som skulle give 'these very cool hallucinations that you can just sit back to and say: wow, that's interesting without getting completely freaked out'. Det skulle altså være mindre overvældende visuals som man kan sidde og betragte lidt. Jeg har ikke selv testet det endnu sammen med svampe, men har anbefalet det til folk som er ude efter "svampevisuals" men uden at ryge på alt for dybt vand. Det eller 2C-B skulle gøre tricket og give den der lidt mere farvelade-effekt.
Men du er ude efter at bruge den til mood-lifter. Som røg skulle MAOi'en ikke udgøre nogen nævneværdig fare, med oral indtagelse ved jeg ikke rigtig. Den skulle efter sigende være små-psykedelisk eller perceptions-ændrende i sig selv (som kanna). Doser må være til at finde. Men jeg synes du skal give det et shot med røgen der. Er det knuste eller hele frø du har?