Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Syrian Rue
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg tænkte på hvad dosen på Syrian Rue er hvis man ikke skal bruge det sammen med psykedeliske stoffer? Jeg ville prøve at eksperimentere med det til at få et moodlift. F.eks en lille dose Kanna også Syrian Rue. Jeg ved godt at Kanna virker lidt som en SSRI og derfor vil jeg gerne høre jeres mening om det ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Anyone? :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
... slettet...

fandt lidt nyttige svar selv nu :oops: :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey Psycheholic. (Afhængig af psyken? Lyder nu egentlig sundt nok :P)
Jeg tror ikke du skal være bange for doserne med det hvis du ryger det. Det er længe blevet brugt som røgelse i oldtiden og er det vidst stadig en del steder. Planten refereres til som haoma en del steder i oldlitteratur og der siges den at kunne inducere mystisk eufori ved indånding.

Terence McKenna har en lille guide til det han kalder 'vegetable television'. Han anbefaler at man tager ½ dose svampe, altså halvdelen af hvad du ellers ville have taget, og derefter ryger et hoved stepperude (Peganum harmala) som skulle give 'these very cool hallucinations that you can just sit back to and say: wow, that's interesting without getting completely freaked out'. Det skulle altså være mindre overvældende visuals som man kan sidde og betragte lidt. Jeg har ikke selv testet det endnu sammen med svampe, men har anbefalet det til folk som er ude efter "svampevisuals" men uden at ryge på alt for dybt vand. Det eller 2C-B skulle gøre tricket og give den der lidt mere farvelade-effekt.

Men du er ude efter at bruge den til mood-lifter. Som røg skulle MAOi'en ikke udgøre nogen nævneværdig fare, med oral indtagelse ved jeg ikke rigtig. Den skulle efter sigende være små-psykedelisk eller perceptions-ændrende i sig selv (som kanna). Doser må være til at finde. Men jeg synes du skal give det et shot med røgen der. Er det knuste eller hele frø du har?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
det er en gammel tråd, jeg ville egentlig ha sprugt om Syrian Rue gav nogen psykisk effekt i sig selv, da jeg ik anede noget om hva maoi betød og gjorde.. det fandt jeg så ud af :P det lyder alligevel ret farligt at eksperimentere med.. mener at have læst her inde at dosis er 2 gram knuste frø i noget udkog ca.

ved dog ikke hvad der sker (hvis noget) i sammensætning med kanna

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor kraverne vender
Jeg røg et bong hoved med hele Syrian Rue frø, forleden.
De brændte overraskende godt. Og det virkede meget specielt på mig.
Mine øjne blev lettere afslappet, og jeg havde en tildens til at ligge mig ned og ryge langsomt ind i mig selv. Jeg fik også nogle underlige tanker.
-meget betraktende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]