Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens:)

Kogte noget meskalin sammen i går, men fik mig til at spekulere på hvor længe sådan noget egentligt kan holde sig? Og hvordan? Bare i køleren med lortet?

På forhånd tak:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Godt spørgsmål. Jeg går ud fra at du har lavet et opkog af kaktussen og ikke et egentlig meskalinekstrakt. Hvis det er sidstnævnte skal du nok hellere forhøre dig i "kemikerens hjørne".

Jeg har ikke gjort mig i længere tids opbevaring af kaktusopkog,, men mener godt nok at have hørt om nogen der frøs det ned. Men det må en anden be- eller afkræfte forsvarligheden af.
I køleskabet ville jeg ikke lade det stå mere end et par dage før jeg ville drikke det - det er jo ligesom med andre madvarer, der kan komme.. mug... på. osv. (Jeg har mug på hjernen p.t., men den er god nok)

Anyway, der er sikkert andre herinde, der har mere forstand på det end jeg.. Og hvis de ikke svarer så prøv at søge på google - du vil få rigtig mange resultater, hvis du søger på engelsk, og mon ikke nogen af dem handler om opbevaring.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
tjalfe87 skrev:
Hej folkens:)

Kogte noget meskalin sammen i går, men fik mig til at spekulere på hvor længe sådan noget egentligt kan holde sig? Og hvordan? Bare i køleren med lortet?

På forhånd tak:)

jeg har selv haft noget afkog i køleskabet engang i 2-3 mdr og det virkede som det skulle, det er nok pga alt det citron..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Ja det har du selvfølgelig ret i - at store mængder citronsyre har den effekt. Jeg havde lykkeligt glemt alt om tilsætning af syre til kaktusafkog.

Junior medlem

Tror bare det er det i vil kalde afkogning af det. Det er den opskrift som der er her på forummet:) Et par måneder lyder godt:) Tak for svarne

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]