Har efterhånden været flittig bruger af inkøbsmulighederne på staden i en 2 års tid nu.
Før nytår havde jeg kun set politi derinde hvilket var en ret så skræmmende oplevelse (der var tonsvis af salatfade derinde og de endevendte ALLE biler med lygte og det hele. Havde 12g i bilen som heldigvis ikke blev fundet, selvom de endevendte den).
Siden nytår derimod har der været politi derinde ca 50% af de gange jeg har været derinde. De plejer at stå ved samtlige udgange og visitere alle personer og biler. Den ene af gangende havde jeg endda lige været inde og købe hvor der var masser af folk og boder, og da jeg nåede udgangen (ca 1½ min efter jeg havde købt) vrimlede det selvfølgelig med politi. Det betød at jeg blev nødt til at dumpe for 1200 kr hvilket var rimelig surt.
Anyways, er der nogen andre der har opfattelsen at det er blevet meget værre? Eller har jeg bare været ekstremt uheldig?
Nogen som evt bor derinde af der ved hvornår de plejer at komme? Går ud fra de primært(kun?) kommer om aftenen og før helligdage/weekender? Eller nogle tips til hvornår det er sikrest at tage derind?
Såvidt jeg ku se er dette ikke imod reglerne. Men ellers så undskylder jeg