Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 02:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: CPH
Ey Psy.dk

- Jeg fik igår en pose pot.
Det kan ikk være verdens mest potente pot, da jeg ikk oplevede den store effekt, men røg en del i løbet af aftenen.
Jeg har røget mere eller mindre dagligt i hvertfald det sidste halve års tid, så det må selvfølgelig også være tolerance der spiller ind. Men det er sq heller ikk noget jubel pot det her.
Kostede 40,- pr. G, købte for 200,-

Jeg har derfor tænkt mig at lave en pot chai ud af det.
Men jeg føler mig ikk helt sikkert omkring doseringen.
Har kigget rundt på forskellige hjemmesier, tråde her på Psychedelia.dk, og med stor fornøjelse set Tuxen og CO. TV Køkken.

Men der er stor forskel på folks doseringer.

Hvad ville i angive som doserings forslag, til denne pot chai?
Bare så jeg har en ide´ om hvor meget jeg burde putte i gryden af græsset per person.

Jeg tænkte selv på bare at smide en lille håndfuld i, men jeg har faktisk aldrig prøvet at indtage cannabis oralt, så derfor føler jeg mig ikk helt sikker på doseringen.

Jeg har røget cannabis i flere år, og i perioder dagligt. Men aldrig oralt adminstration.

VH Vincent.

-- Jeg har med stor glæde kombineret Cannabis og Blå Lotus.
Derfor har jeg flere gange overvejet at lave en "snaps" med cannabis og lotus blomster(Og mugligvis andre urter for smagens skyld, da jeg ikke tror pot og lotus blomster smager hjertens godt sammen i en drik. Man kunne evt. også prøve at tilføje lotus blomster til sin pot chai.
Nogen der har erfaringer med dette?
----------------------------------------

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
efter din beskrivelse af dit pot så tror jeg det passer meget godt med en håndfuld, men gå stille frem når du skal drikke det, for en sikkerhedsskyld.

Junior medlem

Lige lidt of topic!

Men hvordan er virkningen med lotusblomster i forhold til cannabis alene?

Medlem

- Der er vist meget delte meninger om lotus´ effekter.
Jeg har selv haft meget gode oplevelser med lotus.
Det er ikk noget vildt.
Som the(mindst 5G skal bruges.) oplever jeg en dejlig afslappede, varm og små euroforisk(et dejligt velbehag). Samtidig oplever jeg, uanset hvilken indtagelses metode jeg bruger, at mit syn bliver fuldstændigt skarpt. Lidt ligesom hvis man sætter opløsningen op på sin computer skærm(forstå mig ret ;)...
Farverne bliver også skarpere.
Lotus vin bringer mange af de samme effekter, men mere potente+alkohol rus alt efter hvor meget der bliver indtaget.
Ved høje doser bliver virkningen måske det man kan kalde "en smule hallucinogen(Ikk noegt trip eller i den dur. Bare en lidt mere psychedelisk stemning, hvis man kan sige det sådan".
Men alt i alt en meget stille og rolig, varm, afsplappende, euroforisk og rar oplevelse IMO.
Besøg evt. http://www.bluelotus-info.com
Håber det ku´ bruges...
- V.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lyder sgu som noget skodpot, til en helt urimelig pris! Jeg ville ikke spare på det, faktisk ville jeg smide det hele i - og når du har den erfaring plus tollerence du har, så tag en lille kop af gangen, vent en time og føl om du har brug for en redosering.... Men forbered dig på en lang og smooth effekt=) Personligt elsker jeg en god potchai, så find en opskrift og juster den som du nu syntes - chai i brevform er også ok, men den lange brygning er sgu også hyggelig, og smagen er også det bedre imo=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Tuxen og CO. TV Køkken gider dulinke til det?

Medlem

Det er noget skod pot....
Med hensyn til Tuxen´s TV Køkken: http://www.tv00.org/hampetv/potchai.wmv

Er der en standard dosering for oral indtag af pot?
Hvis nu jeg fik fat i noget ordentligt græs, hvor meget sku´s jeg så bruge.
Nu i laver pot chai, laver i så en dose - eller laver i en portion, og drikker så derefter hvad i lyster, f.eks. delt op i kopper eller..... ???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg syntes nu at tuxen overdosere lidt ihvertfald hvis det pot han putter i er så så godt som han får det til at lyde til at være :D men okay, af hvad man ser så tager de også kun en kop hver af det og lader det resten stå, det er selvfølgelig ikke sikkert det er tilfældet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
vincent skrev:
Det er noget skod pot....
Med hensyn til Tuxen´s TV Køkken: http://www.tv00.org/hampetv/potchai.wmv

Er der en standard dosering for oral indtag af pot?
Hvis nu jeg fik fat i noget ordentligt græs, hvor meget sku´s jeg så bruge.
Nu i laver pot chai, laver i så en dose - eller laver i en portion, og drikker så derefter hvad i lyster, f.eks. delt op i kopper eller..... ???

Laver det normalt, af alt trim fra årest høst, stængler, alt det overskydne - og det er nok en god ide at gå stille frem! Det egner sig forresten glimrende til nedfrysning i portioner! Men når man laver en chai af alt det overskydne, så er der rigeligt, der bli'r brugt en stor gryde! =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]