Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Jeg har i et par år røget hver dag, jeg føler normalt bare at jeg bliver dejligt afslappet og får en god stener på når jeg ryger, men er nu begyndt hver gang jeg bliver godt skæv at få nogle glædesflip eller hva man kan kalde det, altså hvor jeg bliver mega glad, altså overglad får sådan en fornemmelse i maven af at alt bare er perfekt, det er selvfølgelig ikke en dårlig ting, men ville lige høre om der er nogen andre der har oplevet det ? eller måske nogle der ved hvad grunden til det kan være, ?

På Forhånd tak :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Din indstilling til aftenen på forhånd spiller en kæmpe rolle!

Jeg havde en periode for et par år siden hvor folk troede jeg var max ADHD, altså i en slem grad, fordi jeg fik ekstremt snakkeren på, og var mega hyper, hver gang jeg røg imens vi drak.

Hvis jeg det eneste jeg tænkte på var at få en streg coke eller amfetamin dengang, så oplevede jeg ingen opstemthed, men hvis jeg bare slappede af og hyggede mig, så kunne det gøre mig ekstremt hyper at ryge inden vi tog i byen!

Jeg må indrømme at jeg stadig jagter den følelse idag, men den kommer stadig i nogen grad hvis bare jeg tager mig mine forholdsregler!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Henne i hjørnet
Ligeledes hvis en aften er forudset perfekt, ender det tit med at det bliver en lorteaften af den ene eller den anden grund. Det må alle kunne genkende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Paranoid skrev:
Ligeledes hvis en aften er forudset perfekt, ender det tit med at det bliver en lorteaften af den ene eller den anden grund. Det må alle kunne genkende.

off topic:

Ja sådan kan jeg tit have det første gang jeg prøver et nyt stof. Jeg forventer for meget og er alt for spændt, sidder hele tiden og venter på at stoffet skal træde ind og så ender det tit med at jeg bliver skuffet. De næste gange jeg prøver det pågældene stof, venter jeg ikke i samme grad på at virkningen skal komme og for der for altid en federe oplevelse ud af det.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du er begyndt at ryge noget andet hash kan det meget vel være grunden.
Hvis det du røg før var indica dominant får du som sagt den afslappede fysiske følelse.
Men hvis du har fået noget andet røg der er mere sativa dominant får du den psykedeliske opstemthed som du beskriver :)

Medlem
Brugeravatar

dog kan man sagtens få den afslappede følelse samtidig med den psykedeliske opstemthed. indica/sativa forholdet skal bare være passende og så skal man selvfølgelig heller ikke være totalt wasted når man ryger. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
har oplevet det flere gange, men det sker kun når det er rigtig god psykedelisk hash
tror bare du har fået fat i noget rigtig god kvalitet :P

- Abraham Lincoln

Junior medlem

Jeg har næsten altid fået de her såkaldte "glædesflip" fordi jeg er altid glad når der bliver fyret op i en joint.
Bare jeg har en positiv indstilling når jeg ryger, så får jeg en sjov aften, hvor jeg også får følelsen af at alt er perfekt.
Men har nu prøvet nogle gange hvor jeg ikke lige var i humør til at ryge, men så gjorde det alligevel, og det er langt fra
en ligeså god rus, som hvis jeg røg det med den rette indstilling.
Så som Halose sagde, betyder din indstilling til aftenen meget, eller ihvertfald for nogle enkelte personer, inkl. mig :)

Medlem

Kender godt følelsen, hvor man bare smiler uden at have noget rigtigt at smile over, bare fordi alt er så perfekt :P.

Underligt nok så får jeg for det meste den følelse når jeg ryger alene. Men det sker også tit når jeg har røget lidt skunk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Silenoz skrev:
Kender godt følelsen, hvor man bare smiler uden at have noget rigtigt at smile over, bare fordi alt er så perfekt :P.

Underligt nok så får jeg for det meste den følelse når jeg ryger alene. Men det sker også tit når jeg har røget lidt skunk.

skunken har jeg altid fået det ved når jeg har røget, derfor glæder jeg mig også utrolig meget til at sku hjem og grinde mit nyanskafne skunk ;)
og ja det lyder mærkeligt det med at det er når man ryger alene sådan er det også her,

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
silenoz & extanor (:

Ikke for at være ond men dem i ryger sammen hvis de er irreterne (Staves) det kan give en "Dårlig skævert fortrækker jeg og kalder det hehe"

;P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Kenneth L skrev:
silenoz & extanor (:

Ikke for at være ond men dem i ryger sammen hvis de er irreterne (Staves) det kan give en "Dårlig skævert fortrækker jeg og kalder det hehe"

;P

De behøver ikke nødvendigvis være irreterende, det kan bare være en anden skævert man får på når man er alene. Sådan har jeg det også selv.

Hvis jeg ryger alene, plejer jeg at gå meget i dybden med musikken, og lade tankerne flyve afsted. Nærmest lade tiden stå stille, og bare reflektere over forskellige ting, tit sammen med musik.

Når jeg ryger sammen med folk, er der helt andre værdier. Det være sig et kæmpe grineflip, lave noget sjovt sammen, gå en lang tur hvis det er sommer og ellers bare hygge.

Jeg nyder begge ting, og føler at begge ting er givende på hver sin måde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
halose

ja oka du bringer sku en god point frem, og vil nok godt give dig ret i det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]