Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

....Er der nogle af jer der har nogle gode bogtips omkring smartdrugs og lignende??....

-Daffy duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

p.s. er der nogle af jer der har prøvet de er urte-joints? Er det en kraftig rus?

p.p.s. En kommentar til "Dextrose": Med hensyn til din kommentar i topic´en "smartdrugs", hvor du skriver: "Bare en knægt der vil have noget billigt og ik´ så farligt narko". Du har fuldstændig ret...Min aldre ligger nok et stykket under gennemsnittet her inde, jeg føler ik´ jeg er gamle nok til at begynde at udforske mit sind med hårde phykiske stoffer, ENDNU...;-) Så endtil videre nøjes jeg med mildere stoffer (Hører eXplore og Space Cadets under dem?)....

-Igen: Daffy duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

...

..helt sikkert, 666! Okay dame du der har.. ;-)

[ 22 2001: Besked ændret af: daffy duck ]

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Fair nok!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Angående Ethnoplanets urtejoints, så talte jeg lidt med Ashoka om netop disse for nogle dage siden.

Vi blev vist enige om, at det nok blot var Salvia Offincinalis, der var i den joint, der indeholdt 'Salvia', da der jo ikke står nogen steder, at det er Salvia Divinorum, så den ville jeg nok tøve med at købe med mindre jeg havde fået Ethnoplanets garanti for, at det var Salvia Divinorum, der var i pågældende produkt.

Desuden, hvor fedt er det at ryge Salvia Divinorum af joints? - Smeltepunktet for Salvinorin-A er jo meget højt.

Ashoka nævnte, at der er en lille smule Thujon i Salvia Offincinalis, så derfor kan det jo godt give et kick, men dog stadig patetisk i forhold til storebror (Søster?).

Man skal nok holde sig fra denne joint, hvis man er ude efter Salvia Divinorum, da det måske ikke er dette, man får. - Jeg ville i hvert fald vente med min bestilling. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 22 2001: Besked ændret af: Melicamp ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg bestiller nok snart nogle flere 'tusser fra ethno. Min dame har bestilt et par joints med - en af hver slags. Jeg poster lige når jeg får noget feedback fra hende.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder ganske fornuftigt... bli' endelig ved med det! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

The Psychedelic Encyclopedia ville nok være interessant for dig...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Soma har også solgt Salvia Divinorum joints... de virker vist okay, hvis man ta'r store grove lunger af dem, men det er jo som sagt ikke den helt optimale måde at ryge Salvia på...

Helt ærlig så tror jeg at den gule er den eneste der er GO i - men hvad ved jeg...... *gg* en masse skumle ting..............

Forresten, jeg har fundet det her sted ikke så langt fra mit hus, og der vokser eddemanme mange Pigæbler - i må ikke få nogle af dem, det er mine!!!!!!!!

Ikke at jeg har tænkt mig at bruge dem, IM TO YOUNG TO GET FRIED - - - - - - - den eneste grund til at jeg fandt dem var squ at min store dejlige hunkat kom ind med noget siddende fast i hendes hale, (hun er langhåret) så jeg måtte lige klippe det af - men så fandme om jeg ikke opdagede at det var et pigæble og den eneste grund til at jeg vidste det var at jeg havde set et billede af et på nettet, så jeg fulgte efter hende da hun smuttede igen, i håb om at hun kig den samme vej, så efter en ½times tid der kom jeg frem til det her sted, og et hurtigt skud - der var ihvertfald en 70-80 stykker........

Insane psychedelia user!

Jamen hvad vil du så bruge dem til, pynt? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
spis rundt 40-50 så finner du nok meningen med livet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg røg den lilla passionsblomst joint sammen med min dame i går. Effekten er afslappende men ikke særligt stimulerende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]