Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej

jeg prøvede for første gange KRATOM i fredags, havde købt 1g ekstrakt fra [slettet -jimfear] og spise ½g af det
jeg fik sådan set ingen virkning af det andet end lidt snorren i hoved som først begynde over 10 timer efter jeg spise det, og var der kun for nogen små 15min.

min spørgsmål er så om der er nogen der har haft bivirkninger med det eller kende noget til det eller va for bivirkninger man kan få.
for efter jeg havde spise så fik jeg 1½ times tid efter køle rundt omkring på kroppen. tænkt ik over det der før i morgens
for jeg vågnede ved at ha voldsom smerte i mine hænder som om der var betændelse i dem og de være hævet pænt op.
og jeg havde stadig kølen over kroppen og det er pænt intenst. hævelsen i mine hænder er dog faldet en hel og gør ik ondt mere , tog af hen af 2 timer efter jeg vågnede....

jeg tænker så nu det må være en allergisk reagetion jeg har fået af det.... da jeg ik har spist noget jeg normalt ik altid har spist eller drukket
er det muligt af de bivirkninger kan komme af det...
for har personligt ik oplevet bivirkninger på nogen stoffer jeg har intaget før, bestemt ik i den her stil.

håber der er nogen der kan give mig en afklaring på det her :)

ps beklager stavefejl "ordblind"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har læst om flere der har haft allergiske reaktioner overfor kratom. Nogen får det kun overfor en bestemt slags (normalt bali). Hvis du får det sådan af det så prøv en anden type eller læg det på hylden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Og start ud med en langt lavere dosis en anden gang du prøver et stof for første gang, for at undgå (eller mindske) sådanne allergiske reaktioner.

Junior medlem

ja skal nok prøve en af de andre vis det er.... men da det ik sys at virke på mig andet en allergisk tror jeg bare jeg lade det ligge...

jeg har stor respekt for stoffer og tag også små doses når det er nye ting jeg skal prøve . men spurgt sælge i ... om hvor meget jeg skulle tag til første gang netop for at grund badtrip eller at blive dårlig. og fik svaret ½g ville være passende til at start på.
om det er for meget ved jeg ik , kun var det ik virkede på mig some how.
man der er vel også meget forskel på ekstrakt og når man lave the på det vil jeg tro...

men Tak for svaret fra jer begge

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hey, har slettet navnet på forretningen i dine posts, det er ikke tilladt at diskutere forhandlere herinde :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]