Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Så lykkedes det, at få røget noget af årets høst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] det drejer sig om en af mine gamle pot sorter som jeg havde sat ind i drivhuset for at den skulle udvikle sig til sit fulde potientiale, men desværre gik der skimmel i toppen og jeg var nødt til at høste halvdelen af planten (ca.400 gram) og det lyntørrede jeg så i ovnen, selv om det smager lidt af klorofyl er jeg meget imponeret fordi det ligner og smager som alm. god dansk pot som er blevet tørret ordentligt.

Jeg tror jeg nåede at ryge 7-8 joints igår og selv om jeg normalt ryger HASH i bong så blev jeg satme skæv, men på en utroligt dejlig opløftene men alligevel stenet måde, jeg kunne heller ikke lade være med at tage en enkelt bud af neville´s haze og selv om den kun havde blomstret i 3 uger ud af 20 så skal jeg love for at ens "hjerne" begyndte at køre den forkerte vej, det var en god dag, og den fortsætter i dag vor jeg skal prøve smage en næsten moden bud af Durban x Fig Widow og det glæder jeg mig til fordi den har den vildeste skummelsødlige lugt og pistilerne (hårene) er næsten 1,5 cm lange og der er godt med trichomer på, namanam.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja,det er sq en dejlig tid.Jeg ville gerne se dine Nevilles,det er nogen lækre planter.Jeg har høstet 2 af mine,det der g13 kryds(rimeligt),og så en Cindy 99(overfed).Nu er der så 4 tilbage,naboerne lurer,men der har sq aldrig været noget ballade(de står på 5 sal,ret tydeligt,men der er ingen der tør at kravle op til dem. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg vil tro de mangler en lille måned.Jeg ved ikke hvor meget de giver ialt,men der er sq mere end jeg havde regnet med.Det må være solen. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg vil prøve at få taget et par skud af dem,når de er mere modne.

[ 27 2001: Besked ændret af: Gonzo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]