Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg søger lidt information, om noget hash jeg købte på staden idag.
Jeg har aldrig købt sådan en slags tjald før, og har heller ikke set noget der ligner..

Det er har - efter mine øjne - En svag, mørkegrøn farve..
Og en ting jeg bemærkede lige da jeg satte lighteren til klumpen var, at den blev helt "glat" og smeltede nærmest, hvis man kan sige det sådan.. Det mindede faktisk lidt om karamel, hvor man kunne trække i det - Ligesom med dumle-slikkepinden. :D

Men er der nogen her, som ved hvad det kan være?

Mvh,
BongmanHasholix.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det kan være meget forskelligt, Men det er nok marok og grøn lyder meget mærkeligt, det har jeg aldrig set derude og jeg har været forbi et par gange den sidste uge.

At den bliver glat ved let opvarmning og derefter bobler betyder det at det er noget godt du har fået fat på. I teorien ihvertfald. Har været ude for der har været noget i der gjorde det. Men virker og smager det godt har du ihvertfald fået fat på noget der forhåbenlig har været prisen værd.

Mvh Mikkel

Medlem

Jeg har ikke prøvet at ryge det endnu, da jeg vil gemme det lidt, men jeg glæder mig uden tvivl meget, efter jeg læste dit svar. :D (Har rullet en joint med det, som skal nydes imorgen)
- Men mange tak for svaret.. Har aldrig stødt på den slags hash, som bliver glat og nærmest smelter ved opvarmning.
De kaldte den for "Cannabis Cup-winner", eller sådan noget.
Her er et billede:
Billede

Dog kender jeg godt til, at det bobler - Tester næsten altid, når jeg køber andre steder end Staden.

Mvh,
BongmanHasholix.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det ser dejligt ud. Men hvis det er mærk hash så har jeg desværre erfaret at de fleste gange så smager og virker det ikke så godt som marokken. Men kan nemt lugte okay og boble og være dejligt blød og lækkert. Men sjællent rigtigt klæbrigt. hvis dit er meget klæbrigt som frisk og velsmagende sort hash skal være så har du måske været heldig.

Lad endelig være med at varme det op. heller ikke i hånden. Lav bare et par tests og lad det vær. Varme ødelægger thc indholdet. hvis du skal gemme det kan du lægge det i køleskabet eller fryser.

Medlem

Det her er mere klæbrigt, end blødt. Det er faktisk utroligt klæbrigt!

Men alt i alt, så synes jeg det virker som en rigtig god klump, men prisen var også pebret - Go' hash koster jo.

Jeg troede ikke det ville skade, bare at varme det i hånden - Havde mere kørt den der "Ikke varm det med lighter" politik, men tusind tak for tippet! Men det er dog ikke en mulighed, at smide det i fryseren, da mine forældre nok ville glo lidt, selvom de udemærket ved, at jeg ryger. ^^

Men sig til en weekend du har tid, så giver jeg en ryger på Staden. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]