Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 08 aug 2001 15:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Hi....Lidt Newbie spørgsmål:

Er der ikke nogle der har nogle erfaringer (?) om smartdrugs? Hvad for mærker ska´ man ta´? Hvor meget skal der til en overdosis? Hvad er virkningen? Der er noget om at der står på pakkerne at man højest må tag 2 kapsler, men jeg har hørt at man mindst skal ta´ 4??

-daffy duck
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 08 aug 2001 16:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ta' 1 gram Ephedra sammen med 1-2 gram Guarana 22% til at starte med... prøv dig frem derfra...


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 10 aug 2001 16:29 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Ellers så prøv 4 caps "Explore"
Det virker sgu udemærket. ((- [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]=
hehe!!
DR-D

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Piracetam ("nootropil") virker faktisk. Tankerne virker lidt klarere. Jeg synes nogle gange virkningen først kommer dagen efter jeg har taget en tablet.

Jeg har prøvet deprenyl, men synes ikke jeg kunne føle noget.

Det er lang tid jeg har taget nogle smartdrugs, så derfor kan jeg ikke huske andre gode stoffer.

Amfetamin er også godt, nogle gange. Eller hvad med Khat? Det elsker de i Yemen, og risikoen for varige mén er jo nok ikke den helt store.

Men de bedste smartdrugs må være ægte psykedelika. Og de mere speedede er nok de bedre. Hvis du er inde i den rigtige groove på et trip kan du løbe i cirkler rundt om 99.99% af et tilfældigt udvalg af Nobelprismodtagere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Og det er desværre ikke løgn.


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Smartdrugs er naturlige og lovlige alternative til syntetiske/ulovlige stoffer, så amfetamin har ikke så meget med det at gøre...


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Er smartdrugs et alternativ til andre, ulovlige stoffer? Det var jeg ikke klar over!

"Smartdrugs" eller "nootropics" er begreber der i mange år har betydet stoffer man tager for at blive klogere/skarpere/kunne huske bedre. Det har aldrig haft noget at gøre med om præparatet var "naturligt" eller "syntetisk". Men det kan da være du har omdefineret ordet til eget brug. Det er du jo velkommen til.

Amfetamin er ikke ulovligt. Det kan du hente på apoteket med din læges velsignelse.

Jeg ser dit yndlingsstof er 2CB. Det skulle du hellere have foreslået end det der efedra.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:46 
amfetamin er ulovligt Dumbtripper de kan du være helt sikker på .vis ikke så er de ikke nåde der virke...


Top
  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Var det noget at skære lidt ned på "lets gang up on ham" følelserne??

Tak.


Det er måske rigtigt at amfetamin ikke mere kan udskrives, men det kan alle mulige amfetaminanaloger, som f.eks. amfepramon.

Om stoffer er tilgængelige medicinsk har ikke noget at gøre med om de "virker for godt," men om de kan patenteres. Amfetamin er så gammelt at patentet, hvis der nogensinde var et, er løbet ud for længe siden. Du vil bemærke at metadon og ketogan sagtens kan skrives ud. De virker skam fint nok.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 14:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Tror du har fået en forkert opfattelse af begrebet smartdrugs... og forklar mig lige hvordan du får spirituel næring, bliver klogere eller andet af amf!


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Forkert opfattelse? Det ved jeg ikke. Dengang jeg studerede emnet (starten af 90'erne) var smartdrugs og nootropics fuldstændig det samme, og det eneste man snakkede om var deprenyl, DHEA, piracetam, etc. Ingen snakkede om "smartdrug"-planter.

Det kan jo være at FDA i USA nu har fået alle disse stoffer forbudt i håndkøb, så det kun er planteekstrakter firmaerne har tilbage at sælge. Det er meget muligt.

Amfetamin øger evnen til at koncentrere sig. Om man får "spirituel næring" er måske lidt overdrevet, men der er andre grunde end religion til at tage stoffer. Fornøjelse, f.eks.

Desuden har jeg aldrig hørt om nogen der tog efedrin for at få "spirituel næring," hvad det end præcist betyder. Så skulle man da for alvor være løbet tør for psykedeliske stoffer.

De søde små naturelskende Indianere tygger også Coca, og siger det er en guddommelig plante. Tør du også lægge dig ud med disse, i dine øjne sikkert, store autoriteter på det spirituelle område?

Jeg tager efedrin og koffein hver dag, og det gør mig ikke væsentlig klogere eller mere spirituel. Jeg har nemmere ved at vågne om morgenen, og spiser ikke så meget. Det er det hele.

Desuden er efedra, som du foreslår, jo nærmest alt det dårlige fra amfetamin uden alt det gode, så hvorfor lige slå ned på amfetamin, det forstår jeg ikke.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:13 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Amfetamin øger koncentrationen? Yeah, right... det siger jeg til den næste der sidder og klaprer tænder og kæderyger smøger!

Men de smartdrugs der bliver diskuteret her, er ikke dem som du snakker om... Læs for fanden hvad det er for et forum vi er i "Visionære Planter" - knægten vil bare ha' noget billig og ikke alt for farlig narko at æde, han er sguda ligeglad med at udvide sine horisonter eller blive klogere...


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Originalt postet af Dextrose:
>Amfetamin øger koncentrationen? Yeah, right... det siger jeg til den næste der sidder og klaprer tænder og kæderyger smøger!

Amfetamin virker forstærkende på de spil man har udviklet. Det er alt.

>Men de smartdrugs der bliver diskuteret her, er ikke dem som du snakker om... Læs for fanden hvad det er for et forum vi er i "Visionære Planter"

Nu er du ved at blive for grov.

> - knægten vil bare ha' noget billig og ikke alt for farlig narko at æde, han er sguda ligeglad med at udvide sine horisonter eller blive klogere...

Er du telepat? Det er jeg ikke. Jeg opfatter det ikke som om han spørger til noget "ikke alt for farlig narko." Og da han spørger til "smart"-drugs går jeg ud fra han faktisk ønsker noget der stimulerer intellektet på den ene eller anden måde.

Du har åbenbart en helt anden opfattelse. Fint. Men styr lige sproget.


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:28 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
http://www.ethnoplanet.dk/prvcgi/www_smartdrugs_dk/smartdrugs.asp

det er denne type smartdrugs der bliver refereret til... og nej, jeg er ikke telepat, men han spørger jo om hvad der står på pakken mht. dosering, og det 2C-B eller LSD jeg får har sgu ikke nogen doseringsforslag på!

Jeg har ganske simpelt bare været på dette forum i længere tid end dig, og derfor fået en bedre opfattelse af hvad folk mener når de spørger om forskellige ting...


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Originalt postet af Dextrose:

> det er denne type smartdrugs der bliver refereret til...

Okay.

> og nej, jeg er ikke telepat, men han spørger jo om hvad der står på pakken mht. dosering, og det 2C-B eller LSD jeg får har sgu ikke nogen doseringsforslag på!

Ja, okay.

>Jeg har ganske simpelt bare været på dette forum i længere tid end dig, og derfor fået en bedre opfattelse af hvad folk mener når de spørger om forskellige ting...

Okay.


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:35 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Fino, så lad os droppe de stridigheder og løbe nøgne mod solen!


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:36 
Kendt situation

"gumle gumle gumle snøøøft gumle gumle gumle"

*Ufatteligt meget åbne øjne*

Jeg kan ikke længere finde ud af snakke, min hjerne er helt toasted!!!!!

JEG ER FÅRKED UP PJÅ FJETA........
JEG FATTER IK EN SKID MAND........
JEG ER SÅ FUCKING BLÆST MAND......

Hurtigt uddrag af hvad der sker når jeg har kørt på amf i en 6-7 timer og har sniffet godt til......

De 3 første timer vælter jeg rundt og snakker lort med alle mennesker - vælter rundt i alt muligt crap som jeg alligevel ikke fatter en skid af eller kan huske så meget af dagen efter....

Efter den 3 time på FJÆTA må jeg jo nok indrømme at mit IQ´o´meter begynder at falde drastisk, hvor det til sidst kan ramme det punkt at det eneste jeg kan finde ud af er at sniffe flere streger og slamme flere bonghoveder og drikke mere øl.....

Der var engang jeg syntes at dette var nok det fedeste man kunne lave - det var det osse lige på det tidspunkt - ikke for at rakke ned på amfetamin, men det er da et skodstof - man bliver et svin af det, og pisse beskidt - det er nok det eneste jeg ikke fatter, sådan når man vågner fra et monsternoia speed-smæk-på-hjerne-afbrænding, well på en eller anden måde er man blevet monsterbeskidt. DET er mystisk.........

Så hvis du kalder det at koncentrere sig bedre, well, jeg ved squ ikke engang hvad jeg skal sige!!!!!!

Jeg syntes bare det er for smadret at syntes at amf er megafedt.....

AMF er noget jeg tager for at holde mig vågen - og jeg vil fandme ikke sige at jeg bliver vidre smart efter sådan en amfetamintur.........

Men hvis man blander det med en masse andet lort er det ganske skægt, i de korrekte blandinger - man skal bare cutte det op med en masse andre ting - så bliver det skægt!!!

Men som sagt, pisse usundt for dit kranie - så well, AMF ER IKKE GODT...

Men det er bare min personlige mening.

Forresten

Er du helt ny her på boardet???

Jamen, så goddag, jeg er EGO, den småpsykotiske Ambient Elf fra Ambient Woods hvis største mission her i livet er at høre noget svedigt techno og danse i mængden - alt andet... FUCK DET!!!!!!


Top
  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Ja!


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:41 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Og jeg er Dex... ham der godt kan li' at være vrissen, og komme med definitioner af EGO - f.eks. psykotisk lamfighter... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jep, that's about it...


Top
 Profil  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:46 
*Løber skrigende over bakkerne*

ARRRRRRRRRRRRRRGH

HÆ!

Dex: Hvad er det lige LAMfighter betyder - er det noget med narko, jeg håber det er positivt, eller kan jeg blive nød til at sende dig i orbit omkring en anden dimension på noget alt for vildt narko, og så lade dig blive derude.......


Top
  
 
 Titel: Smartdrugs??
Indlæg: 20 aug 2001 15:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Jeg har aldrig brugt amfetamin så meget som du beskriver, så jeg kan ikke rigtig genkende oplevelsen.

Vil du sige at din beskrivelse af en amfetamin-rus passer på den typiske amerikanske husmoders hverdag i 1950'erne, hvor den huslige side af det amerikanske militærindustrikompleks kørte på amfetamin og barbiturater?

Jeg har kun prøvet et par tabletter, og jeg syntes oplevelsen var mild og ret tilforladelig, og brugbar i visse situationer og for visse personer.

Jeg ved ikke nok om det til at sige hvad der sker når man blander amfetamin med andre ting, f.eks. alkohol eller pot. Det kan måske forstærke nogle negative aspekter ved oplevelsen.

Ja, jeg er helt ny på boardet.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team