Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
hey alle sammen. her den anden dag skulle jeg købe lidt godt :D og det blev så ved en jeg aldrig havde handlet ved før, havde fået afvide af ven at han jeg skulle købe af også kunne skaffe noget der hed kasmir, som var rigtig godt. da jeg mødte ham, spurgte jeg selvfølgelig hvad kasmir var for noget. han svarede: hvad vil du vide? (med en tone af at hvis der var nogen der vidste noget om kasmir så var det ham) men det eneste han kunne sige var at det kom fra en hampplante... troede at lavede pis med mig da han i fuld alvor sagde til mig at det kom fra en hampplante... hvad fuck skulle det ellers komme fra??
nå men her er mit spørgsmål: hvad er kasmir? hvor bliver det fremstillet og af hvilken plante, evt. andet omkring kasmir.. eller et det bare fis for at tjene penge, ved at kalde det kasmir. :D

håber i kan hjælpe mig, og godt nytår allesammen :cheers:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =3&t=17710

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle, Jylland
Kashmir er en rigtig god ryger, jeg blev indtroduceret for den på en bong... Lad være med at prøve det, hvis du ikke vil ende med at gå kold :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Hvilken sort cannabis det kommer fra er svært helt præcist at sige. Men jeg kan godt fortælle hvor det kommer fra og hvorfor den her kashmir er tilgængelig.

Kashmir er som bekendt en del af indien og pakistan. Delt op efter krigens afslutning i 48. Kashmir provinsen har altid lavet god hash og tidligere, før pusherstreet blev "lukket" kunne man støde på noget der rent faktisk kom fra selve kashmir. Men det man nu kan få derude og sikkert andre steder også er frø taget fra kashmir i slutningen af 90erne og sået i marokko og det er der det bliver produceret.

I marokko er der også mange sorter som lægger sig tæt op af kashmiren i smag, men normalt kan man godt smage af kashmir er mere krydret end det normale marok hash de har på staden. Men det orginale hash fra kashmir kan ikke længere købes i offentlig handel. Så må man afsted til amsterdam eller indien for at prøve

Mvh Mikkel

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dxz skrev:
hey boys :)

kashmir er det ikke nå der stå det på plande ? så kan jeg kende for skel på hasher, eller er det helt ude i hampen ? heheh
og en den rigit jule ryger er den der duft lidt af kanle ?

peace

Når det står på plande?
Juleryger er jo bare slang som semi, ryger og så videre.
Til det med kanelen, så kan sort hash have tendens til at dufte en snert af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]