Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
kan man knuse frøene og ryge dem på som man ryger methamfetamin ?? og få den givne virkning

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ayahuasca frø?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

dmt frø

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
DMT frø?

:P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Budha nu har du kraftedeme stilt det spørgsmål i 3 forskellige tråde idag!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Budha, no offence men hvis du selv læste lidt på området først kunne det være du selv kunne finde svarret? :wink:
Og du må være lidt mere præcis med hvilke frø det er du mener.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

uh jamen jeg er virkelig meget i tvivl der var en som havde købt mescalin men han havde fået nogle frø istedet for det er de frø min kammerat lige har fået fat på som han har givet til mig , og er bare meget usikker på hvad man skal gøre ved dem , jeg har fået dem knust til pulver men det siges man skal blande det med kalk eller noget ?? jeg har søgt men tja det gik ikke lige sårn som jeg troede så fik ik noget ud af min søgning medmindre man skal sniffe det med kalk ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
"budha": følgende leveres i bedste mening, på trods af at det sikkert udløser sur mine....

Du stiller ofte spørgsmål, der gør mig oprigtigt bekymret. Det bekymre mig, fordi det er en indikation af, at du ikke tager narko-indtag alvorligt nok. Rusmidler kan være rigtig sjove, brugt med omtanke, men sætter man sig ikke ordentligt ind i tingene, risikerer man i bedste fald forstanden og i værste fald sit fysiske helbred (husk at folk rent faktisk dør rundt omkring, pga. uovervejet omgang med rusmidler).

Hvis man "køber" meskalin og får DMT holdige frø istedet, er der noget galt. Enten har i købt af en der ikke havde styr på tingene (den slags folk er der desværre mange af) eller også har din ven ikke rigtig styr på det. Husker du at tjekke info steder som erowid?

Jeg har en (måske forkert?) idé om, at du ikke er så gammel? Pas på dig selv, hvios du har tænkt dig at blive det (gammel altså).

VENLIG og bekymret hilsen Bull Lee

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg tager ik særligt mange stoffer det enste jeg har taget det sidste halve år er svampe ( så har ikke noget problem med respekt ) jeg spørger tit spørgsmål for mine venner som tager flere stoffer end mig men det der med meskalin som var de her frø var fra en anden tråd her på siden , men det er de frø min kammerat har købt over nettet ( ved ik hvorfor ) også vil han gerne vide hvad man skal gøre ved dem for hans info var ikke tilstrækkelig til at få noget ud af de frø ( han troede det var dmt )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved godt det er et skud i tågen, men nu kommer det alligevel:

Du har ikke taget fejl af navnet, så du mener Argyreia Nervosa, vel?
Med (meget) god vilje, så kan Ayahuasca godt forveksles med Argyeria.
Du siger også det er frø købt over nettet. Det kunne igen sagtens være HBWR.
Og du nævner meskalin hvilket også er psykedelisk.
Samtidig nævner du tre bogstaver (DMT). De bogstaver kunne vel være forvekslet med LSA.

Jeg ved godt det er et "far out" skud i tågen, men det kunne jo være...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hm. Nevermind... Mit skud var virkelig langt ude.
Læste lige lidt på wikipedia om DMT og Ayahuasca.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine til de andre interesserede.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja godt amendir tror det er 100% rigtigt de ser sådan her ud http://img113.imageshack.us/my.php?imag ... 398fq3.jpg

Junior medlem

Geografisk sted: Bag skærmen
Det du har fået fat i er cebilfrø, og de indeholder ganske rigtigt DMT, men udover DMT indholder det også 5-MeO-DMT og 5-HO-DMT(Bufotenin), og Bufotenin skulle ikke være særligt rart. Jeg har ingen erfaringer med det, med udfra hvad jeg har læst er der ikke ret mange der brød sig om det...

Hvis du har tænkt dig at prøve det alligevel, så læs op på hvordan man laver "snuff" produktet, der bliver Bufoteninen vidst lavet om til et stof, der ikke er helt så ubehageligt.

http://www.erowid.org/plants/anadenanth ... hera.shtml

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

HAR prøvet men kan ik få det til at virke

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
du har prøvet det? for ½ time siden vidste du ikke hvad det var. stop nu den her leg.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg har prøvet at knuse et frø og ryge det uden virkning :D

Psychedelia Sponsor

Prøv at sylte frøene med agurkeskiver og indtag det analt - virker bedst hvis man samtidig sniffer benzin.

Helt ærligt, du er ude i de mere avancerede hallucinogerne, som både kræver en stærk psyke, stor viden om opskrifter og plantekendskab. Din tilgang til emnet er direkte foruroligende. Der er enorm forskel på meskalin, cebil-snuff og DMT og alle tre kan være så ubehagelige, at du ikke drømmer om det. Hvis du ikke i stand til at foretage den fornødne research eller ikke gider, så er der på forhånd dømt bad trip.

Jeg forstår godt din trang til bevidsthedsudvidelse, den er helt naturlig, men hvis du ønsker at planterne skal være dine venner, så kræver det altså tid og omtanke.

Insane psychedelia user!

Licht skrev:
Prøv at sylte frøene med agurkeskiver og indtag det analt - virker bedst hvis man samtidig sniffer benzin.

Helt ærligt, du er ude i de mere avancerede hallucinogerne, som både kræver en stærk psyke, stor viden om opskrifter og plantekendskab. Din tilgang til emnet er direkte foruroligende. Der er enorm forskel på meskalin, cebil-snuff og DMT og alle tre kan være så ubehagelige, at du ikke drømmer om det. Hvis du ikke i stand til at foretage den fornødne research eller ikke gider, så er der på forhånd dømt bad trip.

Jeg forstår godt din trang til bevidsthedsudvidelse, den er helt naturlig, men hvis du ønsker at planterne skal være dine venner, så kræver det altså tid og omtanke.

hov hov...

lidt seriøst her...
budha ved godt hva han har gang i.. det er målt op, eyeballing...!! :hm:

Medlem
Brugeravatar

Ud fra erfaring må jeg nok gætte at dette ikke får meget effekt, men: Budha, læg nu bare rusmidlerne fra dig, bliv voksen og moden og vend så evt. tilbage om et par år hvis du får lyst. Jeg synes seriøst mange af dine posts er dybt foruroligende og, uden et ønske om at kaste med mudder, føler jeg tit det er tilfælde som dine der er med til at give kul til den brændeovn af en hetz/misforståelse der er mod rusmidler(og brugere).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
licht helt ærligt.

jeg tror budah har fattet den, efter min opfattelse er psychedelia ikke til at slå hinanden i hovedet med, brug i stedet arto.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]