Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skunk i år?
Junior medlem

Hej igen!

Hvert år omkring den her tid, plejer der at være masser af skunk her i Århus området, men i år syntes jeg godt nok det er helt tørlagt, og har jeg da aldrig oplevet før!, Vil høre om folk har oplevet en stigning af politiets ratsia?, om folk er blevet skræmt til ikke at dyrke mere?, eller om folk blot har fået så god skunk/pot i år, de ryger det hele selv! :lol: ?
Dette er blot fordi jeg er nysgerrig, ikke for at vide hvor den havner! Venter selv på at mit nye grow skal op at køre, da jeg står uden lejlighed, osv lige pt. så er et grow ikke særlig smart! Men så snart jeg har fundet et nyt sted, så kommer der gang i den igen!
God lille fredag til folket!
/Unicorn

Moderator
Brugeravatar

Jeg har stort set kun røget skunk siden starten af sommerferien. Er også fra Århus, så det er nok bare et spørgsmål om at lede de rigtige steder.

Tror nærmere det er større efterspørgsel efter skunk hvis der er er et fald ift. forrige år.

Junior medlem

Okay, så må det være mig der er gal på den, syntes bare man fik kastet det i hovedet sidste år, af samme personer som syntes der er tørlagt i år!, Så tænkte det da kunne ske at folk var blevet snuppet, eller noget andet, men er nok bare market der er flyttet! ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
En ting pushere ikke er kendt for så er det stabilitet. Dyrk det selv hvis du har mulighed for det.

Låst. > > Så kommer der ikke flere gode ideer til hvor Unicorn kan skaffe røg i den dejlige by Århus.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]