Hej igen - Skulle lige hjem fra arbejde, sgu en skod dag, 3 timers søvn i nat, pga. det pjat med dem!

Underligt de vælger at behandle os på den måde, for det første er vi begge 2 meget stille og roligt anlagt, behandler politiet med respekt, og forventer også de viser mig respekt, vi tog begge to det stille og roligt, trods de valgt at smadre døren op, og vælte mig omkuld, råbe min kammerat ind i ansigtet at han skulle sætte sig ned i sofaen, og mere eller mindre smide mig over i sofaen også, ved ikke hvad de havde regnet med der var i lejligheden, vi havde som sagt kun
1,6 gram hash, vi køber ALDRIG mere ind, end 10 gram, og altid kun for en hygge joint, intet mere i det, de anslår med det samme vi har brugt tiden på at gemme hele vores lager, og overvejer fra starten at få narko hunde der ud, de står i forvejen i 6 personer, i hans lille lejlighed på 50 m2, ser ingen mening i at tro min kammerat sælger hash, kunne forstå det hvis han fik en masse gæster, men eneste der besøger ham på adressen er hans omtalte far, mig og en gammel militær kammerat, ellers kommer der ALDRIG nogen, og vi opføre os pænt!
Er stadig dybt i chok, kald mig blot en tøsedreng,

, men når man sidder stille og roligt en torsdag aften forventer man ikke lige at få sådan en skræk i livet!
Nedtur for min kammerat, spild af skattekroner i mine øjne at bruge over en time hos ham, med 6 mænd, for 1,6 gram! lige meget hvornår de kommer ned til ham havde de aldrig fundet andet end en smugle tjald!
Og mig som troede det var en overdrevet joke i filmen "fidibus", hvor politiet er snot dumme og spøger "Hvad er det?" "Hvad er det der?" , fik vi nok til alt der lå i hans lejlighed, "Jaah ser du Hr. betjent, dette er resterne fra min Deep pan pizza"

hvad fanden havde manden regnet med!
Vi bor i en lille by, godt ude på landet, så min kammerat får ikke blot bøvl med arbejdet, men også med hans naboer, familien, og fremtiden, dette virker jo helt ude i skoven!, dette tvinger mere eller mindre min kammerat til at flytte 30 km væk pga. sådan en lille ubetydelig ting, men som politiet er det meste af familien danmark også hjernevasket!!
Hvad tror i meningen med denne aktion var?, vi køber selvfølgelig vores hash hos en pusher, men andet ulovligt fortager vi os aldrig, skrevet lidt over sms, om grow og den slags, ikke noget vi har gang i, bare skrevet om det, da vi begge syntes det er spændene, men intet vi har haft gang i, eller tænkt på til slag!
Skal man gå ud fra der er nogen der har "Stukket" ham, fordi de ikke kan lide ham, eller er det blot for at lege med vores hjerner?
/Unicorn
Edit: Har lige snakket med ven, han siger de havde en kendelse med, havde de åbenbart vist ham i mens jeg lå på gulvet med en betjent på nakken!