Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 04:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hey har trukket en rigtig stinkene go nol på nogle orange-haze topskud som gave en go gang klistret stas...

Har røget noget af det og må sige det....wow.... ja .. :rocking:
MEN !!!
Hjælp mig lige her engang, jeg prøver at få noget af det smeltet sammen med en go 90er fra staden jeg har liggene lidt af hehe

og kan ka da sagtens varme shitet op og trille en 1 grams klump rundt idet og så massere det godt ind i...
men så får man noget på fingrene og det hele blir klistret og man føler en masse går til spilde osv :(
Nogle råd ?
Har prøvet en del... de virker da men... i ved hva jeg mener...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Put hashen i fryseren sammen med en metalgrinder, hvis du ikke har det kan hårde overflader og en hammer også pulverisere hashen. Så er det bare at tage en lille skål, glasplade eller andet der kan varmes op og varm olien så den bliver helt flydende. Drys lidt hash i og fortsæt til der ikke kan blandes mere i eller der ikke er mere. Plastik kan bruges til at mase klumpen sammen på noget hårdt og fryseren hjælper med at skille klumpen fra din plastik igen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Xpert skrev:
Put hashen i fryseren sammen med en metalgrinder, hvis du ikke har det kan hårde overflader og en hammer også pulverisere hashen. Så er det bare at tage en lille skål, glasplade eller andet der kan varmes op og varm olien så den bliver helt flydende. Drys lidt hash i og fortsæt til der ikke kan blandes mere i eller der ikke er mere. Plastik kan bruges til at mase klumpen sammen på noget hårdt og fryseren hjælper med at skille klumpen fra din plastik igen

1000 tak :)
skal da prøves

/x-edit:
Det er lige prøvet !
Og det virker udemærket tak !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]