Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 08:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Imun?
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellsingør
Er der nogle der har erfaringer med f.eks at ryge hver anden dag? Kan man godt blive godt basket selv om man ryger fast hver anden dag? eller hvordan vil i planlægge jeres ryger.?

Kh Bjarne Benlås

Titel: Re: Imun?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du kan godt opbygge tolerance ved at ryge hver anden dag. Folk er forskellige. Jeg har venner der ryger hver dag og stadig bliver forholdsvis hurtigt skæve. Jeg opbygger personligt ret hurtigt tolerance, og at ryge moderate mængder hver 2. dag gør mig ret hurtigt resistant.

Lær din egen toleranceopbygning at kende. Jeg ville f.eks. ikke få det samme ud af hash hvis jeg røg hver 2. dag. Har selv været bongsuger² og mere til, så taler helt sikkert af erfaring :). Ryger kun engang imellem nu, og næsten kun joints. Det gør tricket for mig :). Men prøv dig frem!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
som Halose også er inde på får du aldrig den samme oplevelse når du ryger så tit, som hvis du røg sjældent.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
extanor skrev:
som Halose også er inde på får du aldrig den samme oplevelse når du ryger så tit, som hvis du røg sjældent.

det er fedt at kun ryge fradag, lørdag og søndag (deltids hashoman). så når det er mandag glæder du dig som et lille barn til at kunne suge, du for også et meget bedere rus og mere griner :lol: . jeg elsker det :D .
og det betyder jo at jeg skal hjem og suge idag :mrgreen: .
:peace: popcoren

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
2 gange om ugen fordelt vil jeg sige er max hvis tolerancen ikke skal accelerere. Dog tager det et stykke tid IMO at udvikle en grum tolerance men magien forsvinder nemmere ved overforbrug. 3 dage uden tjald gør dog virkelig underværker for tolerancen, selv når man er der at 300mg bubble på bong ikke virker

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]