Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Giv din stemme og eventuelt argument på http://jeg.ryger.hash.nu/

Lad os nu få legaliseret cannabis efter den hollandske model.

Lad os få en aldersgrænse på, lad os oprette specielle kiosker eller coffee shops hvor det købes - lad os tænke cannabis som alkohol!

Alle myterne om at man bliver hidsig, mister hukommelsen og får psykoser er ganske enkelt ikke dokumenteret.
Selv den social overlæge i København kan ikke dokumentere hvorfor cannabis ikke skal være lovligt.

De forskere der arbejder med denne lægeplante er nød til at gå til gadepusherne, da det de får udleveret er for ringe kvalitet!

Lad os oprette statskontrollerede marker, dyrke det bedste bio-hash, tage skat af salget - og vigtigst af alt; lad os få stoppet den uro der i vores land efter politikernes brilliante beslutning om, at nedlægge Christiania!

Det er da pudsigt at under den siddene regering, hvis formand har skrevet "minimalstaten", bliver der lavet Danmarks rekord i antal oprettede love og begrænsene regler - og de bestemmer hvad vi skal putte i vores krop!

Giv din stemme og eventuelt argument på http://jeg.ryger.hash.nu/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Stemmen er givet ;)
Godt initiativ.
Forresten, der hvor der står hvor mange stemmer der er, der står også hvor mange i mangler,
hvordan skal det forståes?

Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
De forskere der arbejder med denne lægeplante er nød til at gå til gadepusherne, da det de får udleveret er for ringe kvalitet!

Haha

Yea, i skal nok ændre lovgivning med sådan en flot hjemmeside og alle de velformulerede argumenter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Så er der stemt. Det skader i hvert fald ikke :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dolphino skrev:
Så er der stemt. Det skader i hvert fald ikke :joint:

præcis. når det er et spørgmål om legalisering af cannabis er stemmen altid givet godt ud :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spild af tid. Der ændres jo ikke en skid ved sådan en lille hjemmeside.

Junior medlem

Gæst - endnu mere spild af din åbenbart dyretid, at skrive et indlæg om spild af tid her på Psychedelia. Idiot

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gæst, mange bække små danner en å. jo flere der får lavet sådan noget der jo større bliver kampen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Videnskabenstime skrev:
Gæst - endnu mere spild af din åbenbart dyretid, at skrive et indlæg om spild af tid her på Psychedelia. Idiot

Hvad er formålet med siden? Det et jo bare en masse dårligt formuleret argumenter fra forskellige mennesker. Vi har jo fx Cannabismyter, som I også linker til. Hvorfor skal informationen så gentages med dårligere formuleringer?

Medlem

Det er et rigtig fint initiativ, og dejligt du vil bruge din tid på at gøre noget for legalisering.

MEN, at du har annoncer/reklamer på siden, gavner altså ikke troværdigheden, som IMO er ret vigtig hvis man skal igennem med sit budskab (specielt i dette tilfælde).
At de så samtidig er reklamer for misbrugscentre, alkoholafvænning og lommevægte (på min skærm) gør det altså ikke bedre.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har betalt for hosting, men hvis det er muligt for dig økonomisk, ville jeg fjerne reklamerne ASAP.

Ellers syntes jeg det er en god idé. extanor har helt ret, mange bække små :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Stemme givet! :)

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg bliver næsten nødt til at spørge...

Har det på nogen måde været med i jeres overvejelser at det ikke er en gyldig underskrift indsamling? Uden adresse på dem der underskriver er der ingen måde for modtageren at checke om det er oprigtige underskrifter.

Sender i det der ind til et hvilket som helst ministerium, ryger det lige i skraldespanden, med mindre det lige ryger en tur forbi PET først. Mord truslerne mod danske ministre i kommentar/argument feltet vil nok ikke blive taget for sjov.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

har ingen ide om det vil hjælpe men stemmen er i hvertfald givet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Gæst skrev:
Spild af tid. Der ændres jo ikke en skid ved sådan en lille hjemmeside.

Jamen man skal jo nok komme frem i livet, hvis man ikke viser at man er utilfreds på en eller anden måde.. FLOT!
Virker opsonst at komme med sådan en kommentar.
Alle er jo godt klar over, at det ikke lige præcis er den omtalte hjemmeside, som kommer til at gøre det store udslag i sidste ende, men det er da endnu et baby skridt i kampen for fri cannabis.

keep up the fight for the right to smoke the good stuff! :peace: :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har da stemt, men om stemmerne er gyldige, kan vel diskuterres, måske ikke - mener man skal underskrive med navn, andresse og evt tlf.nr!?

Dedikeret medlem

Vi skal nok ikke regne med, at hvis bare der kommer nok stemmer på siden så siger regeringen ok til fri hash. På den anden side kan det ikke skade og selvom stemmerne ikke er gyldige som egentlige underskrifter, så kunne de vel stadig bruges, f.eks. som argument i medierne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]