jespermadsen skrev:
Kære Psychedelia,
I håb om at kunne få legaliseret cannabis, søger jeg nogle partnere, der kan skrive artikler og nyheder på sitet, omkring ALT nyt om vores sag om at få cannabis legaliseret.
Jeg ønsker, at sitet kan vokse, få aktivitet og jeg håber vi kan skrabe nogle penge sammen, til eventuelt markedsføring til vores produkt.
Vores produkt er vores hjemmeside og vores artikler.
Kan vi starte et site omkring cannabis og dets virkning (negative/positive), og få sendt nogle af VORES artikler ud i DE RIGTIGE aviser, så er vi jo allerede nogle skridt nærmere.
Nogle der vil hjælpe til med projektet? Jeg står for programmering og design, og vil stå for markedsføring senere hen, når vi får skrabet penge sammen (indsætter noget ewire-donation på sitet)
Hej Jesper,
Det er god entusiasme

Jeg er selv rimelig meget involveret i gendannelse af Cannabisrådet, hvor jeg er blevet formand, og som du måske ved har jeg websitet cannabismyter.dk.
Cannabisrådet har netop som mål at afskaffe den formålsløse og uvirksomme forbudspolitik, der kun gør ondt værre. Alternativet er naturligvis et udgangspunkt, hvor cannabis bliver legaliseret, da dette åbner for en meget stor værktøjskasse af meget bedre, mere humane og virksomme regulatoriske midler - og straffe er noget som vi kun vil agitere for i ydertilfældene (hvor f.eks. et apotek eller coffee shop sælger til børn, forurener deres produkter, osv.)
Jeg mener vi bør supplere hinanden, for vi har givetvis nogle forskellige skills. Ét af målene for Cannabisrådet er også at få en vidensbase op at køre, og dertil kræves et website og nogle folk, der har tiden og egenskaberne til at køre sitet.
Dem der sidder i bestyrelsen nu har rigtig godt greb om den politiske del af opgaven, og vi har kontakter både på politisk niveau, blandt forskere, journalister, blandt brugere, behandlere og christianitter. Det var bl.a. gennem dette netværk at ideen om at publicere Cannabismyter i STOF opstod.
Lad høre fra dig