Shperma skrev:
Det skal siges at denne tråd kun omhandler hash, der er ikke tale om misbrug eller forbrug af andre substanser.
Jeg har i længere tid gået og overvejet et rygestop eller nedtrapning, men da jeg ikke mener
hash har forhindret mig i noget mht. uddannelse, arbejde, sport, social omgang osv. er jeg kommet til
at tænke på hvor mange hashrygere der har en fornuftig tilstedeværelse (Defineret som velfungerende mand/kvinde
med arbejde, uddannelse eller hvad der nu fører med)
I teorien er der jo mange positive og negative ting vedrørende hash, men har aldrig fået et bredt indblik
i hvordan hashrygere med et hæftigt forbrug over en periode rent faktisk fungerer i praksis?
Vil være glad for enhver respons om det så er en der har fået ødelagt sit liv pga. hash eller direktøren der puffer den fede hver fyraften
- Det skal siges at jeg ikke er interesserret i at høre hvordan du fungerer hvis du ryger 1 gang om måneden osv. vi snakker hver anden dag plus minus.

Hej!
Jeg har røget meget heftigt hverdag, de seneste 13-14 mdr.
For ca. 2 mdr siden indså jeg at mit liv lige så langtsomt blev et monopol ( det samme og det samme )
Alt handlede bare om at få lov at ryge, og jeg fik aldrig lavet en skid. Kort sagt jeg udviklede mig ikke.
Indså det var lidt spild af liv, da jeg jo kan ryge når jeg bliver gammel og fyre den af mens jeg er ung

Ryger stadigvæk for at falde i søvn om aftenen, men har skåret forbruget en del ned. Der er intet i vejen med at ryge en fed engang imellem, eller lige så tosset du har lyst til - så længe det ikke stopper/forhindre dig i andre ting.
Det kan være meget svært at indse selv, for som hash misbruger retfærdiggøre du jo altid dine handlinger.
Bare overvej det, forhindre hashen dig i at udleve dit liv fuldt ud? Hvis ikke, så nyd det! For hash skal der sgu også være plads til

ellers måske overvej at skære lidt ned.
Håber du kunne bruge det,
crUnk.