Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 19:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Filter/rist?
Medlem
Brugeravatar

qwfve45yt5y5

Senest rettet af 60606060 15 mar 2009 15:57, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

what up what up..

Du kan bruge en tynd skive gulerød og selvfølgelig have en nål.. Det er bedst at lade skiven tøre lidt.. da der godt kan være lidt vand i gulerødder..

Sølvpapir.. det vil jeg dog ikke anbefale.. Ellers har jeg haft success igennem tiden med at gå i silvan/bauhauss ET ELLER ANDET... bare det er stort.. og man kan få "krimskrams"

ps.. ville faktisk købe mig en pibe.. da man ikke ved hvad de metaller er belagt med.. Ikke sundt i længden, men kan bruges midlertidig..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Kobber delen ligner noget fra en haveslange. Men er heller ikke vvser så må være dig svar skyldig om der findes en der passer perfekt. Men du kan købe rister der passer med 2 mins tilpasning i diverse head shops eller på staden.

Velkommen til og god ryger når du får gang i dyret.

Medlem
Brugeravatar

rwretgtt

Senest rettet af 60606060 15 mar 2009 15:56, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
SMQDboii skrev:
Jamen. Tak tak til jer begge. Kunne være jeg skulle tage et smut i Bauhaus med denne i baglommen ;)
Bare de ikke tror jeg har nakket den dernede, hvis de spotter den.
Hvis andre der har idéer kigger forbi så kan jeg fortælle at det indvendige mål er godt og vel 29-30 mm.

Går ikke udfra det er synderligt farligt at ryge på den. Og har desuden heller ikke tænkt mig at storryge på den.

du kunne jo også tage den med der ned i hånden og sige til den flinke kassedame/mand at du er ved at lave et slags vandrensningssystem fra din regnbeholder og derfor bare skal bruge en rist der passer lige der i. :peace:

Forresten er jeg ret sikker på at din rygeoplevelse ville blive meget bedre hvis du fandt noget at forbinde med den et slags rør eller noget, der hvor du skal suge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Velkommen til.

Ved heller ikke lige om der findes noget tingeltangel der kunne gøre det ud for en rist der, men prøv at hør lidt rundt omkring, evt. tag 'piben' der med ind i en headshop.

Kan se at det er en tyk og solid genstand (har ingen anelse om hvad det egentlig er, er heller ikke vvs'er), så der skulle nok ikke være det store problem i at ryge på den. Men ellers har metalgenstande, især hovedet til topnøgler hvis vi snakker bong, det med at blive så utilgiveligt varme efter bare et par sug. Men tror der skal en del sugen til at varme den moderknepper der op.

Held og lykke med det :).

Medlem
Brugeravatar

qweqwefwtr43t

Senest rettet af 60606060 15 mar 2009 15:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Det er ikke det lækreste, men du kan tage et stykke ståltråd og dreje en stram lille spiral med en lille tap i bunden der holder den lige i så den ikke vipper på der passer ned i.
Har gjort det en del med billige chillumer i mine "yngre" dage men ved ikke om det ville virke ordenligt i den satan du har gang i der :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]