kemal skrev:
Hmm. Kom lige i tanke om at du jo egentligt bare skal have halvdelen af det du plejer at putte i med denne såkaldte 80'er pollen.

Da det ene gram er svundet ind til det halve.
Du har ikke bare gjort, som i den tråd på dcf, som hedder "rens så det beskidte hash", som der også er linket til i hashguiden. Er spændt på at høre, hvis du har udviklet en lille snedig metode selv.

Jeg kender ikke tråden, men jeg kan fortælle at jeg ved hjælp af min viden indenfor THC's opløselighed i forskellige typer væsker har kunne filtrere diverste tilsætningsstoffer væk, da disse enten har, eller ikke har, være opløselige i væskerne...
Det første jeg gjorde var at hakke klumpen i mindre stykker, som jeg smed i et syltetøjsglas med vand. Da THC er meget dårligt opløseligt i vand, går der faktisk ikke noget til spilde i denne process. Vandet bliver grumset - det er alt muligt vandopløseligt puha, der var i hashen. Bagefter gjorde jeg det igen, for at være sikker på, jeg fik det hele med.
Jeg lod den lidt renere hash tørre i en dag. Så puttede jeg den i det samme syltetøjsglas - nu rent - og fyldte op med isopropylalkohol. Ligesom når man laver nol af topskud og den slags. Så rystede jeg i ca. 5-10 minutter, og lod det så stå og hvile imens jeg sov. Da jeg vågnede, kunne jeg se en masse sand i bunden af glasset. ISO'en var blevet farvet af det opløste harpiks, mens sandet, der ikke kan opløses, lå tilbage i bunden. Jeg hældte så denne opløsning igennem et kaffefilter, hvor alt sandet blev opfanget i. Så stod jeg med iso i en skål, som jeg så lod fordampe. Det tog omkring 1-2 dage. Jeg skrabte så det "tørre" lag sammen, og fik en masse klistrede spåner. Dem pressede jeg sammen med min hånd, jeg i øvrigt brugte en latex-hanske på, for ikke at blive klistret helt ind. Harpiksen klistrer ikke så godt til latex, som det gør til hud. Jeg lod den derefter "eftertørre" lidt, for at være sikker på at alt iso'en var ude. Og så startede bobble testen.. som så viste at det vidst er rigtigt successfuldt!
Det er nok fundet på før - men jeg er ihvertfald stolt over resultatet på min egen lille metode

Angående mit lille kage eksperiment, så regner jeg med at lave 2 pandekager med 100 mg i hver. Så spiser jeg den ene, og ser om det giver effekt. Hvis ikke det gør det efter 2 timer, spiser jeg den anden.

Tak for svarene!