Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man entelig blive testet positiv for hash, hvis man har været til fest og siddet sammen med nogen der har røget, så man har været passiv ryger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Tror det kommer an på mange ting. Hvor lidt gennemgang af luft der er i det lokale i sidder i og hvor lang tid i sidder de og så selvfølgelig hvornår du bliver testet. Hvis du bliver testet lige når du træder ud af døren efter 12 timers voldrygning i et totalt lukket rum så måske. Men ellers tror jeg det er meget usandsynligt de kan se noget.

Mvh Mikkel

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kort sagt - Nej, mængderne er simpelthen for små.

Medlem

Det DYSW?? siger er ret common sense - ville gerne se et "kvalificeret svar". Nogen der har været ude for problematikken i virkeligheden - eller bare nogen der med rimelig sikkerhed kender svaret :wink:

(warning, fuldskab...)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Mungojohn skrev:
Det DYSW?? siger er ret common sense - ville gerne se et "kvalificeret svar". Nogen der har været ude for problematikken i virkeligheden - eller bare nogen der med rimelig sikkerhed kender svaret :wink:

(warning, fuldskab...)

Har taget et par af de der standard drugtest. Der har passiv aldrig gået ind. Og vi snakker alle former for rygeredskaber i alt fra lukkede små rum til små biler. Så jeg kan godt stå inde for det.

Medlem

kemal skrev:
Har taget et par af de der standard drugtest. Der har passiv aldrig gået ind. Og vi snakker alle former for rygeredskaber i alt fra lukkede små rum til små biler. Så jeg kan godt stå inde for det.
Super, det er godt at vide :) .

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har engang holdt mig fra røgen i en 4 måneders tid hvor jeg blev testet hver anden uge. Sad tit sammen med folk der røg, men sørgede dog for at sidde tæt ved vinduer eller bare ikke for tæt på røgen, bare for at være sikker. Og min tests var negative efter 5 uger ca.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Just wondering;

Mungojohn - Er dig og Inter den samme person? For der er kun en enkelt post på Inter, han er oprettet samme dag, og nu er det dig der sidder og spørger ind til det og vil ha et kvalificeret svar.

Studsede bare lige over det. Og for at bidrage med andet end konspirationsteori, så NEJ! Det kan man ikke :)

Medlem

Halose skrev:
Just wondering;
Mungojohn - Er dig og Inter den samme person? For der er kun en enkelt post på Inter, han er oprettet samme dag, og nu er det dig der sidder og spørger ind til det og vil ha et kvalificeret svar.

Tihi, ville ønske at det var sandt :D .

Har faktisk ikke andre profiler end Mungojohn herinde lige p.t. (havde dog en før "Mungojohn"). Jeg var bare nysgerrig omkring emnet :) - men på den anden side; det skal jeg jo sige... 8)

Har i øvrigt svært ved at se hvem der skulle have lyst til at drugteste mig for cannabis, men det er så en anden snak :P .

Love,
Mungojohn

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]