Mungojohn skrev:
Drupe skrev:
Hvis du har mod på det, så anbefaler jeg at trække med butangas. Det virker til at gassen udelukkende tager de gode stoffer med, og ikke de sløvende stoffer. Resultatet bliver en perfekt oral rus. Det er derfor jeg (og min medsammensvorne) udelukkende bager med butan-nol nu.
Interessant. Jeg går ud fra at du har prøvet oralt indtag af cannabis med andre "cannabisformer" end butan-nol, ikke?
For jeg synes altid at den orale rus er mindre stenet end "røgrusen"

.
Jeg har både prøvet med forskellige slags hash, pot og så butan-nol, og butan-nol giver den suverænt bedste rus. De er nærmest blevet berømte (og berygtede) i min og min venindes omgangskreds, vi får udelukkende ros for dem. Der var endda en der spurgte hvad vi havde kommet i udover olie, han nægtede at tro at det kun var cannabis

Rusen bliver meget frisk, ligesom en god sativa-skunkrus, bare med en ca. 6 timers varighed med en meget blød ruskurve - kommer langsomt snigende, og forsvinder lige så langsomt igen (det kender du sikkert). Stener-perioden, der kommer et par timer efter en joint, eller i slutningen af et tur med oralt hash, slipper man stort set for. Fordi man bliver så frisk er de idelle til at feste på, og man kan sagtens drikke på dem (spis pebernødden først, drik bagefter).
Vinkelsliber skrev:
Jeg har dog også hørt, at butan gas (især ronson) indeholder stoffer, som ikke forsvinder fra nol'en... så ved ikke helt om jeg har mod på det Men prøver iso-kage.. og tak for tippet, selvom jeg ikke bruger det (ihvertfald ikke lige med det samme)
Jeg bruger noget lidt dyrere gas der har "zero impurities". Man kan få det i nogle tobaksforretninger eller lignende steder. Jeg har ikke oplevet urenheder med den type gas, olien bliver helt klar (indeholder ingen partikler) og har ingen kemisk lugt/smag der kunne afsløre urenheder. Men om der skulle være en rest et-eller-andet i skal jeg ikke kunne sige. Tror dog ikke det har det store at sige, når man kun spiser en 5-10 mg i en eller to pebernødder. Nåmen, du må ihvertfald have rigtig god fornøjelse med dit iso-kage projekt