Paul Muad Dib skrev:
Folk har ellers reproduceret spice, uden samme virkning. Jeg oplevede en flere timer lang rusvirkning, som næsten var identisk med en cannabisrus. Smagen er dog til dels irriterende, da man faktisk kan smage en sød/sur smag på tungespidsen. Røgen er dog ikke krads.
Ja, men kunne det ikke ligge i at det er pokkers svært at sige præcist hvilket blandingsforhold de forskellige ingredienser har. Jeg finder det også mystisk at ingen af de andre urter har nogen som helst synergisme med det syntetiske THC, siden den kun produceret en cannabis-lign oplevelse, ikke en cannabis i kombination med div. hvis du kan følge mig?
Citat:
Men altså, køb evt. en 800 mg double pack af den originale spice. Det er nok til ca. 3 joints, og burde give et indblik i om det er pengene værd. Gold skulle være næsten som normal spice, blot stærkere, mens silver og diamond skulle være en smule anderledes. Dog er jeg ikke den store ryger, da jeg elsker mine lunger, og helst undgår at besudle dem. Derudover er jeg ikke en diehard cannabis fan.
Ja jeg springer nok ud i det en dag. Og har godt hørt Gold skulle være stærkere end den originale blend, men at den originale blend samtidig er blevet svagere med tiden.. =) mange sjove historier derude om krydderiet, det er helt sikkert.
Citat:
Nå ja, jeg faldt engang over en som nævnte oral indtagelse af spice? Det kunne ihvertfald være spændende at høre hvordan effekten er hvis man brygger te på det? Og muligvis udelukke at der skulle være tale om syntetisk THC (da dette jo skal opløses i fedt, eller hvad?)..
Jeg mener ikke syntetisk THC skal opløses i fedt, da det jo ikke er en olie. Syntetisk THC kan bruges IV, så burde være fint vandopløseligt. Så du burde sagtens kunne koge te på det.