Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: voldsom hash
Medlem

Geografisk sted: ja
HJÆLP!
Jeg har lige modtaget hash som var næsten grøn, ikke hang sammen, og ikke duftede.. plus den dryppede vand når man presede den, og den hang ikke sammen og... altså.. alt i al t riigtig dårlig og...
Det ser ud til at jeg har overdoseret, da jeg skulle teste den.

Puttede to finger spidser i en pibe, og sugede.

Nu har flakker mit syn, har en ørerdøvende tinitus agtig torden i mit hovede (får jeg altid når jeg bliver vold skæv.). Helle min verden foregår i lysets hastighed, når jeg er fokuseret.
Helt ædru når jeg går rundt, men knald hamrende smadret når jeg skal fokusere.

Hvad er pointen i dette indlæg? (ud over at det er fucked på grund af min nuværende multi-super blæsthed)

Pointen: Dårlig hash kan være voldsomt god hash. Græd af skuffelse da jeg modtog dette, men nu græder jeg af andre grunde: Hashen voldtager mig!!!

Medlem

Du er bare skæv... Nyd det :P

Medlem
Brugeravatar

hvor maget har du lige røget ? :shock:

Medlem

Så er jeg kommet til mig selv:P

Jeg blev overrumplet af noget overraskende god røg.

Det skæge var at hashen simpelthen var SÅ ussel. Den hang ikke sammen, var fugtig af plantesaft, lugtede SLET ikke af cannabis, og var kulsort.
Det var helt klart hjemmelavet, og jeg troede at en eller anden idiot bare havde blendet en hampplante, og solgt det som hash (seriøst).

Jeg forsøger så at være optimistisk, og tager et lille nip af hashen, og ryger det rent på pibe. Jeg regner ikke med at det vil have effekt, så putter en lille smule mere i piben.
15 min. bliver jeg overrumplet af den voldsommeste skævert i mandsminde!

Pointen var at denne hash havde ALLE faresignaler. Jeg var overbevist om at det var skod, men det er gudeagtigt. Men det er nok en overflødig tråd. Syntes bare det var vigtigt da jeg skrev den. 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Dårligt fremstillet ICE?

Kan overrumple en med halv-svag lugt (i forhold til startproduktet) og nogenlunde alm. udseende, men virkningen er helt i en anden boldgade. Hvis det ikke er tørret ordentligt vil det ikke hænge sammen og vand kan muligvis dryppe ud (øhh tør hash/ICE er et must btw. hvis man ikke ønsker muggen røv)

Kan du tage et (skarpt) højopløseligt billede? Det siger mere end 1000 ord

Medlem

Faktisk, så havde jeg tænkt mig at tage et billede. Det var noget, købt over nettet (du kender sikkert stedet). Jeg klagede til forhandleren, idet smag og lugt (selve rygeoplevelsen) var og er ganske ringe. På trods af at effekten er god, så er det uacceptabelt at sælge en vare, som man påstår har en fantastisk smag/duft, og så er det i virkeligheden en klat grødet THC smat :lol:

Det ER dårligt fremstillet ICE. Det er tydeligt at det er hjemmelavet, og maskerne i filtret har ikke været helt i top. Hashen er dog bedre end meget af det som er på staden osv. måske ikke renhed og potens, men effekten er super. Den har en skunkagtig høj, og er MEGET dominerende. Det virker som en ond couchlook, men man er fysisk frisk.

Men pointen i denne MEGET latterlige tråd er: Du kan ALTID blive en lille smule klogere. Der er såååå mange lækre produkter. KOM I GANG!

Medlem
Brugeravatar

lyder som noget meget mærkeligt ice

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Købt over nettet siger du? :) det lille sted gad jeg da godt kende..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Kredes skrev:

Offtopic : Han mener nu nok at Frøene er købt over nettet ;) vil jeg tro :)

Ontopic, Efter din Beskrivelse af smagen så syntes jeg ikke rigtig jeg vil kalde den ryger du taler om for en god variant :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
extanor skrev:
Kredes skrev:

Offtopic : Han mener nu nok at Frøene er købt over nettet ;) vil jeg tro :)

Ontopic, Efter din Beskrivelse af smagen så syntes jeg ikke rigtig jeg vil kalde den ryger du taler om for en god variant :D

Han snakker ikke om frøene nej, og skal vi så ikke lade den ligge der. :P
Smagen har er en vigtig faktor når jeg skal bedømme noget røg, men jeg vægter potensen/effekten højere, tillykke med dit køb. Det er fedt at blive rykket rundt af noget, som man tror er det værste crap. :lol:

Medlem
Brugeravatar

ja hvorfor ikke nu til dags kan man jo købe alt over nettet man gad godt vide hvor det er :roll:

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Da det er købt over nettet og i så små doser, er det muligt at det er behandlet med en lovlig cannabinoid. Dit grønne "hash" vil i det tilfælde være THC-fri hamp der har fået lov til at suge fra en opløsning med det pågældende aktive stof.
Der findes en del cannabinoider der er lovlige i USA, og af den grund er der en del mennesker der leder efter nogle der er aktive som THC. Ofte er effekten dog anderledes end THC.
Et eksempel på en sådan cannabinoid er WIN 55,212-2. Der er en triprapport på bluelight.ru, WIN 55,212-2 - First Time - A fantastic cannabinoid.

Korriger mig endelig hvis der er fejl i ovenstående -- har ikke læst så meget om det endnu.

Mvh.
RuneK

Medlem

Det er ikke thc fri hamp, og mængderne er små af hensyn til tolden. :lol:
Der sælges også stinkende skunk m.m.

Personligt foretrækker jeg hash/skunk som både smager og virker godt.
Det virker fór narkoman agtigt KUN at gå efter potens. :twisted:
På Den anden side, så er hashen IKKE god, men det siger lidt om hvor svært det kan være at bedømme kvaliteten på dit produkt, eftersom dette er meget urent, men stadig potent, og voldsomt i rigtig små doser. Så når man står med en god hash, som bobler og dufter, betyder det ikke den er bedre end en ulækker lugtfri plantegrød :!:

I hvilken mængde er THC osv. aktivt? Man kunne forestille sig at en del "ren" hash har overskredet sin udløbsdato, og således er mindre potent, på trods af alle de gode karakteristika, end en frisk hash, af lavere kvalitet. Men lækker overraskelse.

Nå, nok hashsnak. Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, andet en at hyggesnakke kvalitet/effekt :sucks:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
:) :D hyggesnak som man lærer noget af er ikke offtopic.

Jeg gir dig helt ret. Man skal ikke kun gå efter effekten men også smag og oplevelse. er røgen blød og velsmagende eller krydret og stærk. Effekt og smag hænger næsten altid sammen, friskhed betyder rigtigt meget på smagen, gammel hash er der ikke noget ved, det skal ryges når det har mest olie i sig og duften er rigtig.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]