Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
Når i har lavet ice, og har kørt vandet igennem nettene, så ligger der noget noget i bunden af spanden som nettet ikk fanger..
Jeg har prøvet at koge det ned til en sort fedtet masse, hvilket ikk blev nogen succes, det lugtede grimt.. jeg har ikk prøvet at smage det, men jeg tænkte der måtte være et eller andet i så jeg prøvede at trække nol på det... :idea:
Nolen blev dog rimelig sort i det, og smagte heller ikk i top... men der kom til gengæld en god sjat når man tænker på hvor meget sort masse der var... Så der er THC i det... 8)

Spørgsmålet er.. Er der andre end mig der har den tanke at man må kunne gøre et eller andet for at få fat i det bundfald, det må jo være et eller andet siden det kan komme igennem det fineste net? :roll:

Moderator
Brugeravatar

Ghetto måden at lave ice på er bare en spand med vand, der er under 4 (mener jeg) grader, så trikomerne nemmere falder af. Så står man med en spand med en masse vand og plantemateriale for oven og trikomer nederst i spanden. Det man gør er at man fjerner plantematerialet (som i dit tilfælde er i dine bags), og så lader man vandet falde til ro, så alt stadset bundfælles. Derefter øser man vandet ud, til der man når grænsen, og derefter kan man inddampe resten i vandbad. Du kan jo bruge samme metode fra man starter med at øse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor småt er dit fineste net?
Ville være ret rart at vide, i forhold til hvad du snakker om.

Medlem
Brugeravatar

jeg er lidt i tvivl med nettets størrelse.. kan 32 eller 38 passe? :P mener jeg der stod på posen.. det er ikk hjemme ved mig..

Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Ghetto måden at lave ice på er bare en spand med vand, der er under 4 (mener jeg) grader, så trikomerne nemmere falder af. Så står man med en spand med en masse vand og plantemateriale for oven og trikomer nederst i spanden. Det man gør er at man fjerner plantematerialet (som i dit tilfælde er i dine bags), og så lader man vandet falde til ro, så alt stadset bundfælles. Derefter øser man vandet ud, til der man når grænsen, og derefter kan man inddampe resten i vandbad. Du kan jo bruge samme metode fra man starter med at øse.

hmm.. det lyder sq egentlig meget fornuftigt.. det vil jeg da prøve.. :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

coes skrev:
jeg er lidt i tvivl med nettets størrelse.. kan 32 eller 38 passe? :P mener jeg der stod på posen.. det er ikk hjemme ved mig..

Hvis det er originale Ice-O-Lator bags så er den mindste maskestørrelse 38 micron.
Mange mennesker sværger til 25 micron som værende den fineste maskestørrelse i og med den kunne skulle filtrere vand fra. Så det er muligt at posen på 38 micron ikke opfanger alt.

Medlem
Brugeravatar

ja, jeg må prøve at lade vandet stå stille og fjerne det langsomt og se om det er noget der er noget værd.. :D jeg poster noget hvis jeg får noget flot ud af det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]