Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: nordlige fyn
Hvad gjorde jeg galt,

indtog 10 frø (efter snak med forhandler (rigtigt forretning)) som var knust godt og puttet i gelatine capsler

jeg så helt klart ting og følte forskellige følelser,

men alt i alt lå jeg i 14-18 timer uden at fatte noget som helst, med dårlig mave (ikke så det var ubehageligt) men kunne mærke det rumsterede,

jeg var bogstaveligt helt væk, Kun 3-4 ting kan jeg huske jeg ved jeg oplevede med sikker hed, men har ingen ide om hvad der ellers skete den aften nat og halve dag.

vil lige UNDERSTREGE at det ikke var min første gang med halucigenser eller hva det hedder :P
har i næsten et år taget svampe, Regl mæssigt, og der har der ingen ting været der var slemme, ikke engang med de lidt støre doser,

kan det være jeg bare ikk kan tåle frøene, eller?
måske for stærk dose?

Medlem
Brugeravatar

Altid start lavt ville være mit råd, hvilket ikke var helt fulgt her, efter min mening :) Jeg synes, om noget tid, når du føler dig klar, at du skal hoppe tilbage på hesten med små doser, i form af flere redoseringer, hvis det ønskes...

Mvh,
Gargarin

Junior medlem
Brugeravatar

Din første fejl var at du ikke researchede den narko du tog.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
LSA er en del "vildere" end svampe, start lavere en anden gang da 10 frø er en relativt stor dosis hvis frøene er potente

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg synes ikke LSA er vildere end svampe, snarere anderledes.

Der er langt mere mindfuck på LSA, og det har potentiale til at give nogle virkeligt dybe oplevelser. Jeg har aldrig prøvet LSA hvor jeg ikke har endt med et overload af spirituelle indtryk. Uanset hvor "giggly" oplevelsen har været har det ALTID været overvældende.

Svampe kan være MINDST lige så overvældende, men de er ofte mere hygge dumme.

Det med at du ikke kan huske så meget er typisk LSA. Man bliver underligt svag i kroppen, og har oplevet ikke at kunne gå, fordi mine ben gav efter. Jeg tror det er giftstofferne i HWBR og MG som gør det. HBWR giver mig et langt voldsommere bodyload end MG.

Mit råd ville være at tage en mindre dosis, og evt. lave en ekstraktion.

Nå ja, hvordan var du iøvrigt væk? Altså, var du psykedelisk blæst, eller bevidstløs/omtåget?

Junior medlem

nu vil jeg da lige sige at jeg havde læst en del om det,

Og regenede med at når jeg spurgte en der arbejde med sådanne ting, at man så kunne regne med hvad han sagde,

men så må jeg da heller prøve en mindre dose anden gang,
5-6 frø? eller er det for meget?

Junior medlem

hvordna jeg var væk,

Jamen jeg var helt forvirret, og forstod faktisk ikke ret meget af noget som helst,
og var slet ikke i stand til overhovedet at gå rundt eller noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hmm, for det første spiste du for mange. Må indrømme jeg har gjort samme fejl, men start langsomt med små doser indtil du kan mærke efekten.
Jeg har heller ikke store maveknep, en lavere dosis og at du havde tygget dem selv havde måske kunne eleminere det yderligere. Der er opskrifter på exstrakt på bordet og i fakta om stoffer.

Nå men gjort er gjort, og det lyder jo til at du er tilbage i nogenlunde god behold.
Sørg for at være opmærksom på ændringer af din måde at opfatte verden på efter trippet.

Havde et udemærket trip på 3 frø, for et stykke tid siden, sammen med lidt hash. Altså ikke et farver og striber trip, bare et tanke/meditationstrip. Det kommer jo også an på hvad du forventer. Der er ingen desideret rus sammen med trippet som med hash, sådan som jeg oplever det. Men det har en evne til at forstærke tanker og stemninger.

Junior medlem

Nu var meningen faktisk også at jeg ville have haft en lidt mere "efter tænksom" oplevelse..

Og skal da nok lige holde øje med om noget har forandet sig, i min opfattelse af tingene :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]