Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 05:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ja, tænkte på at begynde at lave mine cones selv, i stedet for at købe dem færdiglavede, men hvad hedder de papers, som har samme længde, som et almindeligt cone? Og kan man også købe filtre i de almindelige kiosker? Filter tips hedder de vidst :) . Eller ja, hva de hedder er vel ligegyldigt, bare om man kan få filtre der.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
OCB slim og diverse smoking produkter har den samme længde.
Du kan lave filter af næsten alt, men hvis du ikke har prøvet det før, kan du også bare købe nogle filtertips.

Rullepapir kan tit købes i diverse kiosker og tankstationer.

Bare sig til hvis du har flere spørgsmål.

Medlem

Ja, ved godt papiret kan fåes de fleste steder, men hva med filtrerne? Det var dem jeg mente :)

Medlem

Okay, kan godt se, hvis det virker som et lidt latterligt spørgsmål, fordi det er jo bare at gå ned i kiosken at spørge om de har filtre, men de aner vel sikkert ikke hvad man snakker om, så tænkte bare på om I/du kunne nævne nogen mærker, der laver filtrer ;)

Medlem

Smokers Choice hedder dem de fleste bruger. Hvis du bruger metoden med at rulle cones, når du skal "rulle" en pind, så skal man bruge koniske filtertips (smokers choice), ellers bliver det en rigtig grim joint. En joint skal være 100% perfekt imo, ellers kan det sgu være ligegyldigt, intet værre end at ryge en grim joint..

Hvis du har en tobaks forretning eller en Skjold Burne i nærheden kan du måske være heldig. Ved ik lige med tankstationer, men ik her hvor jeg bor i hvert fald. Ellers er de på staden :) Men lær at rulle med mixet og filteret i hvis du har svært ved at skaffe filtertips, for så er det heller ikke filteret der afgør jointens form... og så går det meget stærkere.

Moderator
Brugeravatar

Smokers Choice er rimeligt udbredte, og iøvrigt danske filtertips.

Junior medlem

Togbilletter er fantastiske filtre. Længe leve DSB.

Jeg deler dem bare i 4 også ruller jeg dem egentlig bare, det virker helt fint.

Junior medlem

filter tips er stortset umuligt at få ihvertfald i hillerød de eneste man kan få er et mærke der hedder "Fly" og personligt vil jeg hellere laver dem selv end og bruge det lort. de bedste er helt klart guld eller sort smoking filter tips plejer bare at fylde godt op med paper og filtertips når jeg endelig er på staden og 3 pakker paper/filtertips koster kun 25kr og der er nok til 99 joints

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]