United skrev:
Ja, sad lidt og spekulerede på hvor meget hash egentlig lugter, hvis der er tale om en god kvalitiet, til omkring 100 kr. grammet. Fordi må nok indrømme jeg er lidt paranoid, når jeg skal hjem fra Staden og det med en klump i lommen, fordi Christiania er jo en visitationszone, så det kunne jo godt være de ville visitere mig, hvis det lugter kraftigt? Skal lige siges, at de der lugtfri poser ikke er en mulighed lige pt, så hvis det lugter kraftigt, hvad kan man så gøre ved det for at fjerne lugten? Og nej, jeg mener ikke at oversprøjte den med parfume fx

Jeg skulle mene, at risikoen for at blive stoppet af panserne i en visitationszone mht. hash, er langt større for stereotype hiphoppere med hængerøv, punkere med hanekamme etc.
uden hash på lommen, end en "normalt" klædt person
med hash på lommen, der opfører sig "normalt". Med "normalt" klædt mener jeg her den samfundsdefinerede norm. Det gælder om ikke at være afvigende i særlig grad. Kedeligt, men desværre nok sandt
Du har nok lettere ved at passere en visitationszone med noget vildt lugtende skunk på lommen og udviser roligt sind, end hvis du føler "noia" og kropssproget viser ubekvemmelighed!