Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ja ser i.
I aften skal mig og nogle homies ryge et ornli' parti god 100krs slasker.
Vi havde tænkt os at smoke nogle gode joints til at starte ud med og så bagefter sende en god bong, med et dejligt mix rundt, men ser i.
Mit dejlige store merskums bonghoved er gået i stykker, og leder efter en måde jeg kan lave et på.
Så ville lige spørge om der er nogle af jer der kender nogle gode metoder til at lave hoveder(helst ikk ud af frugt!).
God Ryger;-) :joint:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvis du er i omegnen af staden så ville jeg smutte ind forbi og købe et nyt hoved til 30 kr. Ellers ville jeg nok gå til frugten selv om du ikk' vil det. Ellers kan man bruge en top fra et topnøgle set, en top 12. er ganske fin. Det startede jeg ihvertfald med og bruge inden jeg fik købt mig et ordentligt merskumshoved. Men der har vidst været snak om det er farligt og ryge på metal, men ved sku ikk' hva' konklusionen blev på det.

:joint:

Medlem
Brugeravatar

Ja, men jeg er ikke i nærheden af staden, så det skal være hjemmelavet.

God Ryger :joint:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Du kan også finde et stykke træ eller måske gasbeton og så begynde og snitte dit eget hoved :P

:idea: Eller måske flaskehalsen fra en øl og så en 1 kr. i. Så kan det blive et godt hyggemix som kan gå på omgang, kræver dog en rat stor slange på bongen for og kunne få flaskehalsen ned i

Eller klippe et stykke ud af en dåse og rulle til et hoved, men igen metal.

Eller bruge sølvpapir, men igen det med om metal og skadeligt ?? Og så smager det også af helvedes til med sølvpapir. Så det vil jeg ikk' andbefale.

Ellers så tror jeg sku' den står på frugt, hvilket er klart det bedste hvis det skal være hjemmelavet IMO.

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Er helt enig med Keta-smølfen. Har kun røget af sølvpapirshoved en gang og det gentager jeg aldrig.
Helt ærligt: Brug en gulerod, det virker satme hver gang :mrgreen:

Medlem

Hvis du ikke vil bruge "frugtmetoden", vil jeg nok, ganske ukonstruktivt, foreslå at i "bare" ryger joints - det' dælme også rart. :D

Medlem
Brugeravatar

Men jeg ved ikk hvordan jeg HURTIGT skal få en gullerod helt tør, den er jo fugtig og våd, så ødeligger det vel mixet ikk?
Og de topnøgler fra mit topnøglesæt til scooteren jeg har lige nu er hullet alt for stort i så hvis jeg suger falder hele mixet så bare ned i vandet.
Det med noget fra en dåse rullet sammen kender jeg godt er røvdårligt og det SMELTER også!
Så det ser vel ud til at der kun er frugtmulligheden tilbage.
Jeg har set nogle af mine venner lave vandmelon bonger og alle mulige annanaspiber og alt muligt røv lavet ud uf frugter og obechieer og alle mulige grøntsager, men har kun engang før prøvet at lave et gullerods hoved til min bong, som var meget mislykked, da jeg derefter meget hurtigt fik købt et nyt hoved.
Jeg har personligt selv lavet rigtig mange fede hjemmelavede bonger som i kan se nogle af i tråden "vis din hjemmelavede bong" men har der altid brugt et rigtig hoved, så kender faktisk kun metoden til at lave et hjemmelavet hoved af frugt som jeg ikk kan finde ud af, topnøgler og det med dåsen.

Medlem
Brugeravatar

thisisright skrev:
Men jeg ved ikk hvordan jeg HURTIGT skal få en gullerod helt tør, den er jo fugtig og våd, så ødeligger det vel mixet ikk?
Og de topnøgler fra mit topnøglesæt til scooteren jeg har lige nu er hullet alt for stort i så hvis jeg suger falder hele mixet så bare ned i vandet.
Det med noget fra en dåse rullet sammen kender jeg godt er røvdårligt og det SMELTER også!
Så det ser vel ud til at der kun er frugtmulligheden tilbage.
Jeg har set nogle af mine venner lave vandmelon bonger og alle mulige annanaspiber og alt muligt røv lavet ud uf frugter og obechieer og alle mulige grøntsager, men har kun engang før prøvet at lave et gullerods hoved til min bong, som var meget mislykked, da jeg derefter meget hurtigt fik købt et nyt hoved.
Jeg har personligt selv lavet rigtig mange fede hjemmelavede bonger som i kan se nogle af i tråden "vis din hjemmelavede bong" men har der altid brugt et rigtig hoved, så kender faktisk kun metoden til at lave et hjemmelavet hoved af frugt som jeg ikk kan finde ud af, topnøgler og det med dåsen.

En gulerod er okay, har før røget på et der stadig var fugtigt. Du kan vel bruge en hårtørrer eller noget? Eller lægge den på radiatoren? Ved sgu ikke hvad der ellers ku gøres...

Medlem
Brugeravatar

Du kan også lave din egen rist hvis hullet er for stort. Det kan meget nemt gøres med en piberenser hvor man brænder det fuzzy af den og laver risten selv.

Medlem

Guleroden behøver ikke at være tør. Bare prøv :wink:

Medlem
Brugeravatar

Fik faktisk selv lige den ide' at lave en rist til topnøglen ;-)
Men ville hellere prøve noget andet end med de grimme topnøgler.
Nogle der kender den der metode med sølvpapir, ville gerne prøve den måske.
Er den god?

God Ryger;-) :joint:

Medlem

thisisright skrev:
Nogle der kender den der metode med sølvpapir, ville gerne prøve den måske.
Er den god?
Nej, gu' er den ej. :? Som de to andre skrev:

Keta-Smølfen skrev:
...bruge sølvpapir, men igen det med om metal og skadeligt ?? Og så smager det også af helvedes til med sølvpapir. Så det vil jeg ikk' anbefale.

og
Skeletor skrev:
Har kun røget af sølvpapirshoved en gang og det gentager jeg aldrig.

Lad være med at spilde din gode tjald på den slags, når du kunne ryge på et godt frugthovede, eller nogle herlige joints :!:

Medlem
Brugeravatar

Ok lad os lave tråden om!!!
Jeg kan ikke finde ud af at lave et god frugthoved, jeg fucker det altid helt op.
Er der nogen der kan fortælle mig step-for-step hvordan jeg sakl lave et godt hoved ud af frugt der helst skal passe ned i en haveslange uden jeg fucker det op, for kan nemelig ikke finde ud af at snitte frugthoveder.
Kan man godt ryge på et vådt frugthoved af feks. en gullerod uden det ødelægger det dejlige mix.

Moderator
Brugeravatar

Billede
Og ja, man kan sagtens uden at ødelægge mix, jeg har røget direkte på et æble (der er noget mere saftigt end diverse rodfrugter) og der kunne man sagtens suge mixet :)

Medlem
Brugeravatar

Takker mange gange for hurtigt svar.
BissMan du har det altid med at lave nogle ret så fede teginger haha tak.

Medlem
Brugeravatar

Men er her nogen, der ved hvordan man gør at en gulerod kan passe ned i en haveslange, for de gulerødder som jeg har i køleren, er mor store og de går i stykker, når jeg prøver at snitte dem i tilpas størelse.

Moderator
Brugeravatar

Har du en almindelig kartoffelskræller?

Medlem
Brugeravatar

Jaja, men brugte en kniv, men vi er alle ved at være godt skæve nu så det kan godt være derfor
:joint: :joint:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvorfor bruger du ikke bare en hasselnød eller en nød med hård skald på de virker perfekt

Medlem

heaven skrev:
hvorfor bruger du ikke bare en hasselnød eller en nød med hård skald på de virker perfekt

Haha, det var egentlig en grineren idé :D må jeg prøve en dag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]