Jeg ved ikke om i kender siden SKUM, men det er et kendt sted man kan debattere for unge over 15 år. Selvfølgelig blev jeg nysgerrig og måtte lige snuse til deres debatter om hash, og det er simpelthen sjovt at høre hvad de skriver. Har samlet lidt citater derfra:
"Har aldrig selv prøvet det.. synes det er noget lort, og det kan ødelægge hele ens liv! "
"syns d r okay en gang imellem t fester men hver weekend kan gøre en afhæning.. men selvfølig d r op t en selv.."
"Jeg har ALDRIG prøvet det og skal ALDRIG nej....det er fandme for ulækkert..."
"At ende op som en eller anden halvskummel, kriminel, lugtende junkie's luderho. Men det må I jo selv ligge og rode med."
"Men LSD er det der der er i svampe og sårn." (

)
"jeg kunne godt tænke mig at prøve det...men jeg vil helst undgå
at blive afhengi"
"Et sug om måneden er da ikke det farligeste men jeg syntes ikke det er en god ide'."
"Hash gavner aldrig, efter min mening er det også et svaghedstegn.."
"Har aldrig gjort såå...Til alle jer der gør "I ER FOR DUMME!""
"Jeg skal aldrig ryge hash, man bliver afhængig "
"har aldrig røget hash og vil heller ALDRIG gøre det. Man kan dø af det, så lad dog være."
"det ødelægger din hjerne fuldstændig."
"Oh my god! I er jo ikke rigtigt kloge!!! tænker i overhovedet ikke på hvordan det påvirker ens liv!. Jeg har ikke prøvet det og vil heller aldrig, god damn!"
"og at ens hjerne TOTALT bliver ødelagt! og nej, det er ikke noget "man bare siger" det er sgu bevist!"
"seriøz ' hash er for tabere. qet a life. "