BisMann skrev:
Det er altså også meget muligt at det simpelthen ikke bliver optaget efter en time, jeg har oplevet at der gik en 3-5 timer før jeg fik nogen virkning. Det kommer an på hvad man har spist og hvornår i forhold til at indtage cannabis oralt (jo længere man faster jo bedre) Tror også det kommer an på hvor hurtigt ens stofskifte er.
Hvis i har røget joints bagefter, har i ikke kunne mærke den orale dosis for den røgede (som typpisk peeker i løbet af et kvarters tid) og derfor kan det godt være at din kammerat har fået for meget, hvis begge ting peekede i sammenhæng, hvor jeres andres orale måske kom lidt senere. Har du lagt mærke til om du/i var skævere i længere tid end i ville være på de joints i røg normalt?
Ja er du skør:D Jeg har var helt væk. Det er sjældent at mit hoved bliver så tungt. Og var overbevist om at mine tunge ikke kunne lide mig, og derfor ville prøve at slippe ud af min mund. Jeg kunne ikke mærke mine arme, så tror alligevel vi blive lidt fjollede. Men der er stor sandsynlighed for at begge ting har peeket samtidig.