Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg Har i den seneste periode 4-7 uger røget noget skunk som jeg er ret sikker på der er giftigt.
Selvfølgelig er det ikke skunken i sig selv der er giftig, men tror min "pusher" tilsætter kemikalier som gør den "virker" stærkere.

Der er på nuværende tidspunkt begyndt at være blod i mit spyt mens- og efter jeg ryger skunken.

Jeg er begyndt at få noget meget underlig belægning på min tunge som gør min tunge sart af helvedes til. Det sviger så snart jeg indtager mad eller drikkelse og det er begyndt at brede sig og klart blive værre.

Når jeg ryger skunken bliver jeg selvfølgelig høj, mens syntes jeg bliver lidt fjern på en anderledes måde. Som om at det er kemikalierne der gør mig "lammet" i kroppen.
Dagen efter jeg har indtaget meget af denne skunk, er min krop helt færdig. Langt værre end en aften med bong.

Kan dette virkelig skyldes der er kemikalier i skunken?

Har prøvet at varme skunken lidt op - uden at brænde den selvfølgelig - så de satans kemikalier kunne komme ud - men dette synes jeg bare klart gjorde den stærkere for halsen og lungerne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder mest af alt som et overforbrug af skunk og mangel på respekt over for dine lunger. Jeg har prøvet alt det du beskriver selv med den bedste slags skunk, så jeg tvivler meget på den er giftig.

Prøv at hold en uges pause og prøv igen. Så tror jeg de fleste af symptomerne vil være væk. ellers prøv med 2 uger. Det kan være at rent mental man nogle gange trænger til en længere pause, men de fysiske problemer er som regel ovre inden de 2 uger, når du har røget i den periode du snakker om.

Mvh Mikkel

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil også mene at det er på tide med en pause. Held og lykke hvis du vælger dette.

Medlem

Jeg ville også foreslå dig at holde en pause, måske bare på en måned eller mere, ikke så meget pga. de ting der sker med din tunge osv, mere fordi at du kan finde på at ryge noget som du mistænker for at have kemikalier i sig? så lyder det lidt som om du bliver nødtil at ryge? sådan lød det i hvert fald inde i mit hoved da jeg læste det.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Nu har jeg ikke prøvet at indtage noget somhelst som ikke var det jeg "vidste hvad var", for hvis jeg købte noget som ikke virkede som forventet ville det ryge ud. Så det er lyder super underligt at du har røget det i et stykke tid, hvis du mistænker at din pusher tilsætter noget. Som de andre siger, så hold en pause, og skift dealer næste gang..

mht skunk, så syntes jeg at det kradser mere i halsen og lungerne end hash gør, men kender flere der har røget skunk hver dag i et par år uden dine symptomer. det eneste jeg har fået efter 8 måneders bongrygning er at jeg kan hoste mørke slimklatter op.

God bedring. !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er næppe et skide godt salgstrick at tilsætte kemikalier, der giver den række bivirkninger du nævner. Jeg tvivler derfor på at pusher har gjort det.

Hvis du er virkelig noia omkring det, så smid din skunk under en lup og kig det godt igennem for sport af mug/svamp/skimmel.

Du kan evt. også have reddet dig et eller andet andet, der er mere eller mindre uforbundet med selve skunken - så få evt. checket hos din læge, hvis belægningerne ikke forsvinder rimelig hurtigt.

Jeg kan ikke fra dit indlæg regne ud, hvor ofte og hvor meget du ryger. Men altså: cannabis gør ofte munden tør, og det er desværre sådan at slimhinderne og alle de små enzymer derinde er meget vigtige for den rette balance i din mund. Hvis du derfor har haft en rimelig massivt forbrug den sidste tid kan du have reddet dig en paradontose, som jo ofte giver sig udslag i blødende tandkøb.

Medlem

Efter grundig overvejning har jeg valgt at stoppe og lytte til jer : - )
Mit "forbrug" er nok blevet for stort, og holder lige en pause i en måned eller 2.

Men ang. med skunken, har jeg haft den undersøgt og meget er skunken er "for gammel". Der sidder simpelhen mug og andet lort på den, når jeg engang begynder igen, hvis jeg gør det, så finder jeg jeg en ny pusher.

Tak for hjælpen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
crunk skrev:
Efter grundig overvejning har jeg valgt at stoppe og lytte til jer : - )
Mit "forbrug" er nok blevet for stort, og holder lige en pause i en måned eller 2.

Men ang. med skunken, har jeg haft den undersøgt og meget er skunken er "for gammel". Der sidder simpelhen mug og andet lort på den, når jeg engang begynder igen, hvis jeg gør det, så finder jeg jeg en ny pusher.

Tak for hjælpen.

Tror sku ikke det er blevet "for gammelt", men nærmere bare opbevaret forkert, hvis der er mug på ;)
Held og lykke med rygepausen.

Medlem

der er 2 ting du kan gøre.

1: holde en pause som alle sige og så om det hjælper

2: prøve at købe af en anden pusher og se om det er det samme og vis det er så skal du holde pause ellers er det fordi jeg kan lægger et eller andet lort i.

Dedikeret medlem

Som de mange andre indlæg beskriver, så kan det skyldes at din mund simpelthen er for tør. Hvis du ryger dagen lang, på en sommerdag, uden at drikke godt med væske kan det godt resultere i de første symptomer på dehydrering. (meget tør mund, sprækket/meget følsom tunge.)

Efter amfetamin-brug (i større doser), oplever jeg som regel den sprækkede tunge der reagerer stærkt på krydderier og syreholdige drikke - den er især følsom på de sidste dage i healings-processen, og Hvis du så ovenikøbet kører den allerede ømme tunge rundt i munden, som jeg til tider oplever ved indtagelse af stærk cannabis, så gør dette kun ondt værre.

Blodet kan derfor også stamme fra tungen eller sprækkede læber for dens sags skyld. Og dette er som regel svært at konstatere når thc'en topper.

Og en anden mulighed, som Malkavian siger, kan det skyldes sart tandkød, der væsker/bløder. Jeg vil ikke mene at der ligefrem er tale om parodontose, men dette kommer meget an på din alder og hvilke fødevarer du indtager, plus mange andre tandlæge sager.

Jeg er meget sikker på at det ikke skyldes kemikalier i skunken, men derimod at skunken måske er mere potent end hvad du eller plejer at ryge. Dette kan også forklare den massive træthed dagen efter. Og selvfølgelig kommer det også an på hvilke kemikalier du selv fylder i kroppen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]