Elementær skrev:
Xpert: Mener du ikke LSA har en kraftig virkning?(relativt)
Godt nok er spørgsmålet ikke til mig, men jeg tillader mig at gi' et svar alligevel

Først ska' det siges, at jeg kun har erfaring med Morning Glory-frø, og ikke HBWR - men forskellen burde ikke være noget særligt.
De 3-4 gange jeg har indtaget MG har ikke været specielt overvældende eller voldsomt psykedelisk. Første gang indtog jeg ca. 10 gram fordelt over omkring 4 timer, og jeg her en enkelt gang indtaget 9 gram på en gang.
Jeg har kun i mindre grad oplevet mindfuck, og nogle små visuals - udover det kun en æmdret tankegang. Jeg kan ikke huske det så godt, så det jeg skriver er nok ikke så informativt, men alt i alt vil jeg i hvert fald mene, at et lav-dosis LSA trip sagtens kunne være hvad du leder efter. Ellers som det allerede er blevet foreslået, så er en lav-dosis svampe trip også kontrollabelt, og ikke for langt, for de fleste, der ønsker en stille og rolig introduktion til de psykedeliske stoffer.
Hvis du vil ha' lidt fornemmelse for den effekt du sandsynligvis vil opleve, så ka' du jo læse nogle triprapporter her på soden, eller på erowid.org - men det har du nok tænkt på