Interessant

Har også selv det psoriasis og er ved at undersøge muligheden for at kurere det med den potente hash oile og ikke bare frø olien. Der går dog noget tid inden jeg kan påvise, om det har en virkning på mit psoriasis. Men kunne da være fedt hvis der var nogen med erfaring som kunne dele lidt viden.
Nu er det sådan at jeg ikke kun ser olien som den eneste udvej. Så har næsten lige været på apoteket og købe nogle stærke D3 vitaminer.. tror det er 1700% af anbefalet daglig dosis. Grunden til jeg valgte at prøve D3 vitaminerne er fordi at om sommeren og ved solarie brug kan jeg holde det nogenlunde nede.. Umiddelbart ser det faktisk ud til at virke rimelig godt, kan ikke huske hvor mange år siden det har været så pænt.. dvs at det er ikke helt væk endnu men næsten

D3 vitaminer er fedt opløselige ligesom THC osv. og skal derfor nok helst tages sammen med eller anden form for fedt for at optages ordentligt i kroppen. Hvis man er i tvivl om man er i underskud af D3 vitamin kan man kan vidst få lægen til at undersøge det

Det har jeg dog ikke gjort for har efterhånden spist mange sjove ting uden lægernes anvisning.. og jeg lever da endnu