HEJ skrev:
Ja jeg har lige lavet en stærk omgang abshinte (70%) med ca 0,1-0,4 god skunk i og nogle grene/stilke fra ok pot. jeg har lavet ca 2,5 cl (der var ca 4-5 da jeg startede, men spilte ca halvdelen af det DO'H) men man kan se krystallerne flyde rundt der i og det er "tykkere" end det var før, så tror den er pæn "potent"
Men mit egenlige spørsmål er: hvordan styrer jeg det? da jeg gerne vil have en god aften uden at knække mig osv! jeg er nybegynder med oral indtagelse.
Du bør selv lave lidt beregninger på, hvor meget skunk der er i hver cl. Det giver dig et fingerpeg om, hvor meget du bør indtage. Start med en dosis fra 1-1½ det du ville have røget. Arbejd dig herefter langsomt opefter.
Inden du smager dig frem, så bør du sikre at du har homogeniseret produktet så meget som muligt. Der skal helst ikke flyde uopløste krystaller rundt i alkoholen. Homogenisering er din ven. Du kan evt. prøve at varme opløsningen op på radiatoren eller i et vandbad indtil du får opløst mere af harpiksen. Tilsæt evt. mere absint.
Husk tålmodighed. Personligt optager jeg THC enormt ujævnt. Med det eksakt samme produkt (i dette tilfælde Malkavinol gelcaps med 165 mg. nol i hver pille) har jeg oplevet at det har taget både 1, 2 og 3 timer før det har været optaget ordentligt. (Det er et udsving jeg ikke synes er så markant ved andre stoffer.)