Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ja jeg har lige lavet en stærk omgang abshinte (70%) med ca 0,1-0,4 god skunk i og nogle grene/stilke fra ok pot. jeg har lavet ca 2,5 cl (der var ca 4-5 da jeg startede, men spilte ca halvdelen af det DO'H) men man kan se krystallerne flyde rundt der i og det er "tykkere" end det var før, så tror den er pæn "potent"

Men mit egenlige spørsmål er: hvordan styrer jeg det? da jeg gerne vil have en god aften uden at knække mig osv! jeg er nybegynder med oral indtagelse.

Og så har jeg et andet spørsmål: og det går så simpelt, hva er de længste 100 smøger man kan få? da jeg skal bruge pakken til at have blunts i (de er jo pæn lange) evt andre foreslag til opbevaring af ca 15 blunts?

Undskyld for den rodede skrive måde men det skulle gå lidt hurtigt, håber i forstår! :D'

Forsat god dag:D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvordan hulen har du lavet det?

Mht. oral indtagelse kommer rusen snigende, så du skal ikke starte med at hælde det hele i hovedet. Har hørt om nogen der først kan mærke det efter en time eller mere. Vent et stykke tid med at drikke mere, vil være mit bud.

Titel:
Medlem

GangsterMark skrev:
Hvordan hulen har du lavet det?

Pot ned i alkohol = $$

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du kan ikk have en blunt i en pakke 100 smøger!!!
Gå op til sådan en perker biks og køb en cigarret æske i metal bare sig at du skal havde et cigarret itui

God Ryger

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder som har lavet en rigtigt god flaske pot sprut< De gange jeg har drukket det har det ikke været cannabis effekten vi har været nervøse for, det gav et lille busss efter et par shots, men det kunne lige godt være alkoholen da jeg ikke drikker normalt. Men det er ikke så vildt efter min erfaringen, men der er nok mange forskellige måder at lave det på, det kan være noget mere potent du har fået lavet den det vi drak. Så hva med at prøve at drikke 1 shot uden poten i dagen før og dagen efter drikke et shot med pot og i begge tilfælde vente 45 min, 1 time og mærke efter om der er nogen forskel. Men lad vær med at hæld i dig som det var normal sprut, men det lyder det nu heller som om du havde tænkt dig :)

Ikke en dårlig ide med en cigar æske eller boks. Tror de fleste 100 pakker er lige lange. men køb en og mål og mål dine blunts. Du behøver vel ikke engang købe den hvis du spørger lidt pænt om du ikke må kigge lidt på pakken. Det får jeg altid lov til hvis jeg skal prøve et nyt mærke.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

Har drukket den abshint uden pot/skunk så ved sådan nogenlunde hvordan den virker! men alså skal jeg bare prøve at drikke det ene shot? evt drikke lidt sodavand til at "minske" virkningen en lille smule!?

Titel:
Medlem

H¨va synes i jeg skal gøre sætte ild til abshinten som man plejer eller? eller bare drikke det rent?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Generelt skal man ikke drikke absinth rent da det faktisk kan give mavesår.

(fik denne info dagene efter mig og 2 kammerater havde drukket en flaske 95 % absinth rent over en weekend - DOH :/)

Titel:
Medlem

DoYouSpeakWak?? skrev:
De gange jeg har drukket det har det ikke været cannabis effekten vi har været nervøse for, det gav et lille busss
De cannabistinkturer/canabisvodka'er jeg har lavet har nu virket enormt godt og potent. Mine cannabistinktur-oplevelser er nogle af de stærkeste og fedeste oplevelser jeg har haft med cannabis :) .
For mit vedkommende synes jeg at "onset" starter omkring 25-30 minutter inde i forløbet, og det peaker i løbet af en god time.

Titel:
Medlem

Er det noget du vil anbefale at feste på eller slappe af på?

Titel:
Medlem

HEJ skrev:
Er det noget du vil anbefale at feste på eller slappe af på?
Uh, det er et godt spørgsmål. Jeg har kun brugt det til at slappe af på, se en god film, eller chille en aften med vennerne... Til fester har jeg generelt røget skidtet, må jeg indrømme. Men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være "festvenligt". Jeg synes personligt at man får en mere ren og mindre stenet rus af tinkturen, og det passer jo IMO godt nok til en - ikke alt for aktiv - fest. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HEJ skrev:
Ja jeg har lige lavet en stærk omgang abshinte (70%) med ca 0,1-0,4 god skunk i og nogle grene/stilke fra ok pot. jeg har lavet ca 2,5 cl (der var ca 4-5 da jeg startede, men spilte ca halvdelen af det DO'H) men man kan se krystallerne flyde rundt der i og det er "tykkere" end det var før, så tror den er pæn "potent"

Men mit egenlige spørsmål er: hvordan styrer jeg det? da jeg gerne vil have en god aften uden at knække mig osv! jeg er nybegynder med oral indtagelse.

Du bør selv lave lidt beregninger på, hvor meget skunk der er i hver cl. Det giver dig et fingerpeg om, hvor meget du bør indtage. Start med en dosis fra 1-1½ det du ville have røget. Arbejd dig herefter langsomt opefter.

Inden du smager dig frem, så bør du sikre at du har homogeniseret produktet så meget som muligt. Der skal helst ikke flyde uopløste krystaller rundt i alkoholen. Homogenisering er din ven. Du kan evt. prøve at varme opløsningen op på radiatoren eller i et vandbad indtil du får opløst mere af harpiksen. Tilsæt evt. mere absint.

Husk tålmodighed. Personligt optager jeg THC enormt ujævnt. Med det eksakt samme produkt (i dette tilfælde Malkavinol gelcaps med 165 mg. nol i hver pille) har jeg oplevet at det har taget både 1, 2 og 3 timer før det har været optaget ordentligt. (Det er et udsving jeg ikke synes er så markant ved andre stoffer.)

Medlem
Brugeravatar

Det her er sådan set lidt offtopic da det ikke er så relevant, men efter at have læst tråden igennem synes jeg lige jeg vil påpege at alle 100 smøger selvfølgelig er lige lange, da 100 står for længden :) måske 100 milimeter?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]