Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Jeg er en ung fyr, som rent klinisk har ADHD, skønt jeg til dagligt ikke føler mig hæmmet af det i nogen som helst grad. Jeg er opmærksom på, at min adfær af og til KAN skyldes ADHD, men giver den aldrig skylden - prøver i stedet at arbejde for så vidt muligt med mig selv.

Til dagligt er jeg en glad og grinende person, dog med et voldsomt temperament, hvisj eg først bliver sur - der skal meget til dog.

Jeg har rodet med lidt forskellige ting rent stofmæssigt. Alkohol, Absinthe, Hash, Amfetamin, Coke og noget der skulle være svampe.

Har endnu tilgode at opleve et bad trip. Har også prøvet trips på blandinger af ovenstående - f.x. store mængder hash og amfetamin på samme tid (LÆS: rigtig store mængder) - en ret speciel oplevelse.

Jeg ved at med ADHD skal man passe lidt på, men da jeg efterhånden har taget ret mange stoffer og modsat min forventning, at det ikke har forværret noget som helst, så kunne jeg godt tænke mig at prøve noget lidt andet. Jeg betegner mig selv som intelligent, og har derfor studeret mescalin - positive såvel som negative sider - før jeg begyndte at overveje at kaste mig ud i det.

På trods af, hvordan ADHD skulle påvirke mig i modsat retning rent klinisk, ser jeg mig selv som en forholdsvis mentalt stærk person - naturligvis ikke 100% stål, men virkelig godt stillet, hvis man spørger mig.

Humørsvingninger er kendt på ADHD. Men især de sidste 2 år, er jeg blevet god til at gennemskue dem og slippe de negative sider ved humørsviningerne og derigennem komme i godt humør igen.

Eksempelvis kan en nedtur for andre med ADHD vare flere dage. Sætter jeg mig og reflekterer over en nedtur tager det mig 10-15minutter at få det godt igen, uden at skubbe virkeligheden væk fra mig; altså forstået på den måde, benægtelse er ikke min metode, men generel reflektering og perspektivering; dog heller ikke fornægtelse af egne behov og værdier.

Nå, i bund og grund ville jeg gerne høre om der evt var andre med ADHD, som havde prøvet mescalin eller lignende ting? Eller om der generelt bare var andre med ADHD som eksperimenterer udover jeg.

Jeg overvejer kraftigt at prøve mescalin - kan få det i min lokale butik og kan godt se det fede i at bruge rigtig mange timer på at forberede sig på en spirituel rejse udover alle grænser.

Mit andet spørgsmål går på, hvor længe afkoget kan holde sig i køleskab?

Spørgsmål besvares gerne - dog skal mere personlige sendes via PM, pft.

Sejt forum i har, og interessante artikler omkring kemi især.

Titel:
Junior medlem

Havde tænkt mig at prøve 25g peruvian torch kaktus. Det skulle ske sammen med en kammerat som også ville skulle have 25g.

Jeg er tung fyr på +100kg, primært muskelmasse, så ved ikke, hvor meget 25g rent faktisk er. Når folk har skrevet, hvad de har fået ud af de forskellige doser beskriver de ikke de andre parametre nemlig.

Min kammerat vejer ca. 80kg.

Om ikke andet, så er 25g til hver vel en fin begynder dose på mescalin?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kan ikke rigtig sige så meget om damp og stoffer. Men har ihvertafald hørt fra en del af de 25 g. Peruvian Torch ikke var nok til at få gennembrud.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg ville lave mere end 25g men starte med at indtage det der svarer til det, så kan der altid redoseres hvis virkningen findes for svag.

Personligt frygter jeg badtrips mindre end en timelang forberedelse der ender med manglende gennembrud :)

Titel:
Junior medlem

Javel. Lidt surt når jeg ikke har mere faktisk. Synes dog at kunne læse, at nogen har fået godt ud af 25g. Er derimod også godt klar over alle dem som siger de skal have det dobbelte..

Må bare sørge for at koge det så godt som jeg kan og få så meget ud som muligt, og at forsøge at holde det i maven så vidt muligt.

I min shop siger de, at de 25g er nok til et big bang trip, mens 12½g (en halv pose) er nok til 2 små. Forstår ikke, hvis de anbefaler for små doser - det betyder både skuffede kunder, samt mindre omsætning (jo større doser = jo større salg)

Håber det er nok.. Ellers må jeg købe 50g og prøve det om et par måneder.

Titel:
Junior medlem

Desuden er bad trips for mig ikke en faktor jeg bekymrer mig om - ved at muligheden er der, men har det endnu tilgode uanset doser på alt det andet.

EDIT: Skal ikke opfattes som imbicil arrogance. Skal helt sikkert have en upåvirket person til at kunne holde lidt øje med mig og min kammerat

Titel:
Junior medlem

Arbejdet er nu efter 8 timers arbejde fuldendt. Nu 20 timer på køl, og så ellers en tur til wonderland - forhåbentlig :-)

Har taget lidt billeder, satme fascinerende :D

Titel:
Junior medlem

Fik 2,5dl ud af ca. 50g kaktus..

Muligvis lidt for meget væske, men kunne ikke koge det mere ned uden at brænde det på i min store gryde.

Da jeg havde hældt det op sad der nogle få små krystal-lignende ting i bunden, så har nok også lige været på grænsen.

Væsken havde det med at ikke ville forlade skeen (det dryppede lidt, men meget blev på skeen)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Martin G skrev:
Arbejdet er nu efter 8 timers arbejde fuldendt. Nu 20 timer på køl, og så ellers en tur til wonderland - forhåbentlig :-)

Har taget lidt billeder, satme fascinerende :D

Så smid da billederne op :)?

Titel:
Junior medlem

Kan jeg godt.

Prøvede det i går.

Må indrømme, at dosen nok har været alt alt for lav til min tunge krop.

Oplevede "good feeling" i hele kroppen, dog slet ikke på højde med kokain.

Oplevede lidt OEV men ikke rigtig nogle CEV.

Lys og musik virkede dog besynderligt mere interessant end normalt.

Trippet varede ikke super længe.

Knækkede mig efter 2-2½ time, muligvis det der begrænser, selvom min kammerat ikke knækkede sig, men slet ingen ting mærkede udover good feeling. Han fik lidt mindre end mig, for at kompensere for vægtforskellen.

Kunne godt finde på at prøve det igen i dobbelt dose, bare ikke lige nu.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]