Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Jeg er en fyr på 19år der har røget hver dag i 4-5 år mere eller mindre.
Jeg er ligesom mange andre sikkert begyndt at tænke lidt på mit helbred, eftersom jeg også har Astma, har jeg flere gange tænkt over hvor dumt det er at jeg ryger så tit. Derfor overvejer jeg kraftigt at købe´en vaporizer, men kan det betale sig? Har bl.a kigget på dem, de har til salg på DinMor.dk og der er meget stor forskel på prisen. Den dyreste de har er en digital til 3750kr. og så har de ellers en del andre der ligger mellem 450kr. og 3000kr. så det jeg gerne vil vide er hvilken der er den bedste til prisen? for syns ik jeg vil bruge over 2000kr. Jeg ryger kun joints normalt til daglig, så er vant til den der dejlige kradsende følelse man får i halsen når man inhalere, har aldrig prøvet at suge på en vaporizer så vil gerne vide om det er MEGET Anderledes og om jeg blir skuffet over smagen osv. Lige til sidst har jeg læst lidt om at det bedst kan betale sig at ryge hasholie eller noget super ryger på en vaporizer, er det rigtigt? jeg bor i nordsjælland og ryger mest en 70'er kan det blive et problem? ...
Peace-

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kan desværre ikke sige så meget om sådan en fætter, men har hørt at de billige ikke skulle være toppen.

Dog kan jeg give dig et godt råd, og det er at fjerne det forhanderlink du har i din tråd, da disse er idle set herinde. Læs regelsættet plus guidelines, som er sticky i alle forums, for de enkelte forums.

Titel:
Medlem

min ven købte en til fem hundred.. og den er bar en gang lort. får ingen effekt fra den overhodet.. men han (sælgeren) sagde at den dyreste var klart den bedste og den sagtens kunne tjene sig ind hvis man røg meget i forvejen.

tror self også den er bedst med kvali røg :o

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Jeg undskylder:( for brug af forhandlerlinks- havde jeg lige svedt ud at man ikke måtte.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
det virkede sq fint på mig...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Diverse forhandlere lover jo at sådan en vaporizer kan spare dig for en masse penge i længden, og at udnyttelsen skulle være op til 4 gange så stor som i joint... Men jeg tror det er en omgang BULL****.

Titel:
Medlem

[quote="balleh"]Diverse forhandlere lover jo at sådan en vaporizer kan spare dig for en masse penge i længden, og at udnyttelsen skulle være op til 4 gange så stor som i joint... Men jeg tror det er en omgang BULL****.[/qu

Du kan sagtens få 4 gange så meget med en vapo som i en joint..
Tænk på hvor meget som bare forsvinder ud i luften med en joint? Med mindre du selvfølgelig skamsuger jointen..
Eller sidder i et meget lille rum :lol: :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ???
Man kunne jo også være lidt kreativ :P

Guide til hvordan du laver din egen vaporizer :!:
http://community.dcfonline.dk/index.php ... =vaporizer

Titel:
Moderator
Brugeravatar

B. Problemet med dén i forhold til færdige vaporizers er så at det er sværre/umuligt at justere og holde temperaturen fast på en El-pære. Men ja, det er da helt sikkert fint til at finde ud af om dét er noget for én.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Har også en ven som købte en vaporizer til 500,-. Den blev heller ikke brugt ret mange gange før den gik i glemmekassen. Men jeg tror vaporizeren "Volcano" er ret god!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]