Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: super marok
Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
sidder lie og får mig en ryger og lagde mærke til en ting da jeg ristede mit piece : det var tæt på at blive flydende selv om der ikke så meget flamme på
Er det normalt eller hva..det har jeg aldrig oplevet, kun at lortet er ved at smulre som det jo skal

Er det fordi der har været flere plante dele i det jeg har røget tidligere?

oh all the questions -> back to me spliff
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

og så burde jeg lie tjekke ud hvornår der er gang i tjatten ellers er der nogen der gider udveksle uin så pm mig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] laterz [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
En standardryger "bobler" jo ikke op på samme måde som en kvaliryger, når den opvarmes.
Tillige har kvalirygeren som regel en mere gummiagtig konsistens, hvilket kan antyde mere harpiks i forhold til plantemateriale.
En go´tør nederen-standard er næsten altid holdt sammen af bindemateriale, f.ex. lim...*yum*, og burde squ bruges som brandhæmmer frem for rusmiddel!

DKADL: Jo større harpiksindhold - og derved potentielt større THC-indhold - des mere vil det boble/"koge op" ved opvarmning.

Hvis du er vant til mere plantemateriale i rygeren, så var der vel mere kick i dagens spliff end ellers, eller hva´???

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Yeah, når det bobler er det sagen!!

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
jo tak der var knald på som nogle af jer måske læste jer til hvis i var på tjatten i søndaws... jeg var blæst og røg siden af nettet på mere end en måde *zploing*
undskylder til de "efterladte" [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

og tusse tak for alle de glimragende musik forslag ! fik min AG op og spinne og den er helt rødgløende endnu..pust pust !

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] laterz [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]