snemand skrev:
Mig og 2 andre venner har røget i ca 2-3 måneder nu dagligt, men her på det sidste er jeg begyndt at blive ekstremt hurtigt svimmel, som når man har fået lige til kanten, hvilket jeg ikke gerne skulle ha, da vi kun fyre en pind eller 2, og før har røget en del mere?
Nyt tobak, ny risteteknik? Nikotin OD?
Prøv at ryge din cannabis rent og se om effekten er den samme ubehagelige eller ikke. Så vil du i hvert fald vide, om det er nikotinen eller THC'en du får for meget af.
Jeg synes nemlig ikke tit, at man hører om denne type overfølsomhed mod hashen. Jeg har oftere hørt nogen fortælle, at de er begyndt at få total noia på hver evig eneste gang de ryger hash, og det hænger ofte sammen med nogle ændringer i deres omgivelser (kærestesorger, dødsfald i familien, dårligt forhold til familien, osv.)
Hvis du finder ud af, at det faktisk er hashen, som giver problemer, så kan det måske være, at du har lavt blodtryk - og den daglige rygning sænker måske blodtrykket så meget ekstra, at det giver ubehag (THC udvider blodkarrene, hvilket sænker blodtrykket, og dette hæver typisk pulsen markant).
Jeg kan ikke se præcist, hvor meget du egentlig ryger, men du er formodentlig opmærksom på, at daglig rygning for mange har negative effekter? Du kan snildt tillægge dig nogle dårlige vaner, og så sker der nemt det, at du til sidst skal ryge for overhovedet at føle dig normal, og det er ikke unormalt at de til sidst mest er de sløvende effekter der dominerer, mens de psykedeliske effekter aftager markant (og så er det at de fleste tager en pause på flere uger for at få gjort hjernen følsom igen). Hash har milde abstinenser, men de tunge vanerygere har nu alligevel en tendens til at blive noget irratable og knotne uden hashen

Pas på dig selv