Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Ved sidan af min nabo?
Hej psy.dk, jeg er lidt ny her inde, så jeg undskylder hvis jeg har postet min tråd det forkerte sted :)

Her kommer mit problem:
Mig og 2 andre venner har røget i ca 2-3 måneder nu dagligt, men her på det sidste er jeg begyndt at blive ekstremt hurtigt svimmel, som når man har fået lige til kanten, hvilket jeg ikke gerne skulle ha, da vi kun fyre en pind eller 2, og før har røget en del mere?

Tak på forhånd! :)

Medlem

Geografisk sted: i et træ
snemand skrev:
Hej psy.dk, jeg er lidt ny her inde, så jeg undskylder hvis jeg har postet min tråd det forkerte sted :)

Her kommer mit problem:
Mig og 2 andre venner har røget i ca 2-3 måneder nu dagligt, men her på det sidste er jeg begyndt at blive ekstremt hurtigt svimmel, som når man har fået lige til kanten, hvilket jeg ikke gerne skulle ha, da vi kun fyre en pind eller 2, og før har røget en del mere?

Tak på forhånd! :)

2-3 måneder dagligt..

Skru ned for forbruget så sker følgende :

1. Du spare penge
2. Du behøver ikke ryge så store doser, for at få god effekt
3. Det er bedre for din krop og dit sind

8) Selvfølgelig op til dig selv..

ps. det hjælper måske også på dit problem, ihverfald et forsøg værd..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Ved sidan af min nabo?
Nu har det ikke været så stor.. en dose, fra dag et af.
Men jeg jeg må vel bare trappe ned med forbruget, og se hvad der sker :)

Mange tak! ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

snemand skrev:

Nyt tobak, ny risteteknik? Nikotin OD?

Prøv at ryge din cannabis rent og se om effekten er den samme ubehagelige eller ikke. Så vil du i hvert fald vide, om det er nikotinen eller THC'en du får for meget af.

Jeg synes nemlig ikke tit, at man hører om denne type overfølsomhed mod hashen. Jeg har oftere hørt nogen fortælle, at de er begyndt at få total noia på hver evig eneste gang de ryger hash, og det hænger ofte sammen med nogle ændringer i deres omgivelser (kærestesorger, dødsfald i familien, dårligt forhold til familien, osv.)

Hvis du finder ud af, at det faktisk er hashen, som giver problemer, så kan det måske være, at du har lavt blodtryk - og den daglige rygning sænker måske blodtrykket så meget ekstra, at det giver ubehag (THC udvider blodkarrene, hvilket sænker blodtrykket, og dette hæver typisk pulsen markant).

Jeg kan ikke se præcist, hvor meget du egentlig ryger, men du er formodentlig opmærksom på, at daglig rygning for mange har negative effekter? Du kan snildt tillægge dig nogle dårlige vaner, og så sker der nemt det, at du til sidst skal ryge for overhovedet at føle dig normal, og det er ikke unormalt at de til sidst mest er de sløvende effekter der dominerer, mens de psykedeliske effekter aftager markant (og så er det at de fleste tager en pause på flere uger for at få gjort hjernen følsom igen). Hash har milde abstinenser, men de tunge vanerygere har nu alligevel en tendens til at blive noget irratable og knotne uden hashen ;)

Pas på dig selv :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]