Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ryger MM.
Medlem

Hej har tænkt over dette i et stykke tid og nu kommer det.

Hvad er det bedste Hash som kan købes i Danmark.

Hvad syns du der er bedste ryger ?

og ikke mindste hvad kan i bedste lide af ryge på?

Jeg har hørt om noget der hedder ice et eller andet skulle være det bedste men er ikke helt sikker også derfor jeg spørge.

Jeg selv kan beste lide 100 eller 120 ryger og vis det skal være rigtigt godt så skung eller 100 ryger og skung til en trollmand.

jeg selv er til joint eller chillum, joint vis vi er flere så syns jeg det er mega hyggeligt, men vis jeg er alene er jeg nok til chillum plus jeg syns chillum er rigtigt god vis du også skal være godt bonge. [/code]

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Det er umuligt at sige hvad der er bedst, da alt hedder noget forskelligt. Fx. 120'er er ikke det samme i København og Århus.. Selv inde på staden kan du ikke bare sige 100,charas,marok eller nepal og være sikker på hvad du får.. Alle pusherne kalder deres vare foskellige ting..

Med hensyn til hvad der er bedst at ryge på.. Jeg er helt klart et joint menneske. Bong og ligende kan være sjovt til bestemte lejligheder men fortrækker nu en god pind.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
electricWizard skrev:
Det er umuligt at sige hvad der er bedst, da alt hedder noget forskelligt. Fx. 120'er er ikke det samme i København og Århus.. Selv inde på staden kan du ikke bare sige 100,charas,marok eller nepal og være sikker på hvad du får.. Alle pusherne kalder deres vare foskellige ting..

Med hensyn til hvad der er bedst at ryge på.. Jeg er helt klart et joint menneske. Bong og ligende kan være sjovt til bestemte lejligheder men fortrækker nu en god pind.

:yeah: og ryger også selv kun joints og nogle gange min lille mini pibe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det er sgu ikke for at være en hater.. Men den type tråde der kommer snart alt for tit.

Det er i hvert fald ikke længe siden jeg sidst gav min mening til kende på området.. måske du sku læse en af de gamle tråde og så venter vi lige et stykke tid med at chatte videre om det samme emne igen.. igen

mini

Titel:
Medlem

Mini-krøl skrev:
Det er sgu ikke for at være en hater.. Men den type tråde der kommer snart alt for tit.

Det er i hvert fald ikke længe siden jeg sidst gav min mening til kende på området.. måske du sku læse en af de gamle tråde og så venter vi lige et stykke tid med at chatte videre om det samme emne igen.. igen

mini

gik inde og læste nogle af trådene men da jeg søgte kom der mere en 163 tråde og jeg begynde af læse de først og ingen af de først jeg læste var det samme som mit også droppe jeg af læse resten.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Enig med Krøl.

Der er rigeligt om emnet i søgemaskinen. Fandt f.eks. lige den her

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... light=hash

låst

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]