wahwah skrev:
Hvor meget skader det når man ryger det rent, fordi så må der jo ikke være noget tjære osv i?
Har i nogle forslag til at indtage det oralt. Måske i te eller opløst i alkohol?
Hvordan er det nemest at ryge rent?
Heldigvis er lungeskaderne fra cannabis ikke så store, og ryger du blot selve hash-klumpen, så er skaderne meget mindre. Du slipper i hvert fald for al tobaksrøgen og eventuelle små rester nikotin.
Jeg bruger selv en glaspibe med en piberenser-rist i til at ryge eventuel hash eller nol + en almindelig lighter, hvor jeg bare trækker flammen direkte ned over hashen. Udnyttelsesgraden er virkelig god, IMO.
Når vi taler oral hash, så skal du huske at lave din te/kakao fedtholdig, da THC'en jo binder sig til fedt. Jeg gør normalt det, at jeg smelter hashen i en lille smule smør - måske en kvart til en halv teske. Derefter kommer jeg mælk i, og endelig selve chokoladen (som jo også er fedtholdig).
Alternativt kan du jo putte din dødsnarko på gelcaps a la min "Malkavinol" guide:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19724Med gelcap metoden får du et standardiseret produkt, derer forudsigeligt at dosere. Også meget smart at sådan nogen gelcaps ikke lugter langt væk af cannabis, når man er i byen, til koncerter, osv.