Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 15:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psychedelia håber i har haft en god ryger hehe

Sad lige og røv et par skunk joints, og kom så til at tænke på et par forskellige ting:

1. Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men ville lige hører om nogen af jer har nogen bestemte steder i tager hen for at ryge? Jeg gør det nemlig altid sammen med nogen bestemte personer, så tager vi bilen og kører et eller andet sted hen hvor der for eksempel er en god udsigt, også ryger vi os skæve over et par hyggelige joints. Det er næsten lidt tradition kan man vel kalde det. Nå men lige før et opsummere(?), tager i nogen steder hen for at ryge?

2. Er begyndt at preloade med 5-htp igår, 150 mg om dagen - skal til trance energy næste weekend, såå 8) nå men tilbage til spørgsmålet, kan det evt. have nogen effect sammen thc? måske også et mærkeligt spørgsmål men er som sagt lidt skæv

håber i vel bære lidt over med min skævhed og svarer seriøst på spørgsmålene :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Et meget velformuleret spørgsmål i en god koger. :D

Kender det kun alt for godt, især når vejret er til det så køre rundt, mest på cykel og opleve ting som passer godt sammen med ens skævert isæs natur og stedet som giver frihed ift. ens egen lille kedelige lejlighed. Det er uden for at cannabis skal bruges til at opleve noget med, en kold aften med telt og bål og gode venner midt ude i skoven bliver ikke bedre. Skulle måske være lidt svampe eller meskalin for dem der kan li det.

Har taget 5htp i forbindelse med preload til mdma og derefter røget cannabis før mdmaen kom indenbords men har ikke kunnet mærke nogen forskel.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jo tak, prøver at formulerer mig så godt jeg nu kan så skæv her og i lige måde da hehe

Og tak for svaret, mht. 5-htp preload, var det nok egentlig bare den her skunk der virkede bedre. Synes godt nok jeg blev lidt meget skæv. Normalt havde jeg spurgt om du kunne komme med nogen kilder eller noget andet der kunne bekræfte det (ja man er vel på psychedelia :lol: for dem som forstår sådan en), men tror jeg glemmer det idag. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det så ud til at jeg tog fejl. Der er en masse beretninger om at 5 htp kan have en effekt i forbindelse med cannabis, har ikke så meget erfaringer med det selv så er det godt andre har prøvet.

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=12676
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=12627

Her er en god post fra psychedelia hvor de snakker om hvordan 5 htp virker.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17114

Håber det giver lidt mere klarhed.

mvh Mikkel

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg låner nogen gange min fars sommerhus en weekend for bare at ryge igennem med et par venner, vi har den smukkeste udsigt til Roskilde Fjord og når det er sommer er det fantastisk at ryge en pind for derefter at svømme til man bliver helt smadret.

Ellers bare på værelset, hos andre og nogen gange på staden og i byen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Helt sikkert.. ville være nice at få lidt flere til at være med - sidder folk bare hjemme og ryger, eller kan det være nice et komme et sted hen?

Og hov havde jo egentlig læst de tråde omkring 5-htp, havde bare glemt at der var en der havde nævnt det mht. sammen med thc.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sidder alt for tit bare indenfor, hygger med te, musik og sådan..
Men foretrækker os at være udenfor, i skoven.. ej det er for dejligt :) Det fanme lang tid siden jeg har været i skoven med en pind :( Godt det snart er sol og sommer mmmh.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En hule
sjovt du spørg om det, jeg har selv undret mig over det.. mig og mine venner gør 100% det samme.. vi tar bilen og køre et sted hen hvor man kan kigge på vandet eller andre ting og så sidder vi og snakker og høre musik.. vi har også en del gange været i de forskellige skove fx en søndag som idag med tømmermænd hvor vi har gået rundt med en pind eller 2.. super fedt.. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Mine kammerater og jeg kigger ofte på stjerner når vi ryger. Især om sommeren hvor det er behageligt at være udenfor :)

En anden tradition når vi er ryger indenfor, er at vi ofte høreer enya. Total yndlings afslapningsmusik

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Højt, højt oppe
1. Ja, helt sikkert!
Når det bliver sommer skal mig og vennerne ned og ryge ved en kulturpark, med udsigt over 10-12 stenskulpturer, man sidder på en bænk med skoven lige bag en, super hyggeligt og alsides sted.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det har jo uden tvivl sin charme at ryge indendørs til god musik, læsning m.m...

Men om foråret og sommeren, altså i godt vejr ryger jeg 80% af mine joints udenfor. I diverse parker, markedspladser og lign. Kan godt lige at iagttage folk når jeg ryger.

Men det er også lækkert at ligge på det tørre, grønne græs og hengive sig fuldstændig til stilheden og sin joint..

Og jeg tror at effekten af at ryge udendørs, kan have en positiv effekt kombineret med thc.. uden tvivl

mini

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]