Xpert skrev:
Det er da slet ikke mærkeligt, meget skunk har ikke den samme sløvende virkning som hash tit har... Indica/sativa forhold
Personligt kan jeg sagtens ryge skunk hver dag uden at mærke noget videre til det, mens jeg ikke kan ryge ligeså meget hash uden at blive påvirket af det i langt højere grad.
Den sedative effekt varer ved længere end den psykedeliske, normalt plejede jeg da også at være godt bagskæv til ca. 12 næste dag hvor jeg så ikke behøvede at ryge... Med skunk er der ikke samme osteklokkefornemmelse dagen efter
Derudover så har jeg aldrig oplevet abstinenser når jeg er stoppet efter massiv skunk-rygning... Mens en lang periode med ren tung indica-ryst giver mig en massiv omgang influenza-agtig følelse i kroppen sammen med manglende appetit.
Hvis jeg skulle vælge noget at ryge hver dag, ville det nok være en smule god sativa pot om aftenen... De perioder hvor jeg har kørt den stil og ikke røget tung hash, så har jeg været meget mere normal selvom jeg stadigvæk røg mig skæv flere gange om dagen, men eftervirkningerne var absolut ikke i samme højde
Så du er da slet ikke forkert på den, korrekt observeret

Tak for svaret. Jamen så er der nok noget om snakken. Er også sikker på at der er sativa i den skunk jeg har nu, den er dog ikke lige så go' som Northern Light, men minder meget om, da man på ingen måde får hovedpine eller anden ubehag af det.
Det der er så pissefedt ved skunk er at man kan blive ved med at ryge uden at få det dårligt. Røg en philies med en kammerat her i weekenden, tror der var 1,2 g i, hvilket er meget i forhold til de 0,3 jeg plejer at proppe i, men er du gal det var lækkert!

Den dag jeg kommer i gang med at dyrke bliver det ren Sativa, fuck Indica hvis man kan få det andet. Er i hvert fald min mening.